İkiz Bebekler

Apartmanımıza yeni taşınmış bir çft'in hikayesidir bu anlatacağım.Yaşanmış gerçek bir hikayedir.Daha genç yeni evli bir çift taşınmıştı apartmanımıza.Aradan belli bir zaman geçince komşumuzun ikiz bebekleri olacağı haberini aldık haliyle baya bir sevinç sardı herkezi.Özençle yapılan alışverişler.ikizlere alınan bazalar kısacası herşey baya erken bir zaman önce hazıırlanıp sahiplerini kullanılmak üzere bekliyordu eşyalar.Derken o mutlu hafta geldi çattı.Apartmanda herkezi bir koşuşturma,bir telaş sardı komşumuza yapılan yardımlar,temizlikler ardı arkası kesilmiyordu.Sonuçta yeni doğan ikiz bebek gelecekti dünyaya ve herkez bebek sevme zevkini tadacaktı.Şüphe üzerine gece hastaneye giden komşularımız aniden ameliyata alınmış ve bebeklerin zehirlenip öldüğü haberini alan anne ve baba yıkılmıştı.Acı haber çabuk yayılır derler ya çok doğru bir deyim.Mahalamizde yaşayan herkez hasteneye gidip taziyede,geçmiş olsunda bulundu.Ne dersek diyelim anne ve baya teselli olmazdı.Ellerinle yavrularını mezara gömen bir baba'ya kim ne kadar teselli olabilirdi'ki?Yavrularını kaybeden anne eve gelmeden önce yine komşularımız evde'ki aylar evvel kurulan bazaları,eişyaları birer birer topladılar.Hasta yatağı yapıldı ve annenin gelmesi beklendi.Şimdi eve taziye gelen insanlar dolup taştıkça anladım'ki mahallemizin insanları yardımlaşmada çok ama çok emeğini esirgemeyen insanlardı.Ben bu acı olaydan aklıma şu ata sözünü getirdim ^Doğmamış çocuğa don biçilmez^.O an insanın aklına gelmiyor ve doğacak bebekler için hazırlık yapmak daha sevinçli oluyordu.Şimdi acı hüsran bir arada idi.Ve biz yani mahalle sakinleri'ne düşen görev baya büyüktü.Allah sabır ihsan eylesin.

15 Ağustos 2011 1-2 dakika 11 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar