İlk Aşk Ve Tesadüfler

"İlk Aşk ve Hayal Kırıklığı...!"

Orta okulun son senesiydi ve artık içimizde bazı duygular oluşmaya başlamıştı..Sınıfımızda iki tane emre isminde arkadaşlarım vardı..Ve belkide biriyle birbirimizle daha çok konuşup yakın olmaya çalışıyorduk..Bir gün yerli malıydı ve o benimle dans etmek istemişti ama ben kabul etmedim..Sonra her gün artık onunla yasadıklarımı bır anı defterıne yazmaya baslamıstım..Ona borc para verdıgımde bana sarılısını hiç unutamam oysa ki verdıgım parada 50 kurusdu ama onun için cok buyuktu ve benım ıcınde..Sonra bır gun onunla beraber okula gıdısımızı,beraber derslerde yan yana oturmamızı ...Ve onun hakkında keskeler vardı içimde ..keske onunla dans etseydım sonra her gece onu rüyamda görmek istiyordum..Bilemezdim ki içimdeki bu duygunun bir gün aşka dönüşeceğini...

Günler gecıp gıdıyordu ve ben her gun onunla yasadıklarmızı yazmaya devam edıyordum..Ama artık okulun son gunune yaklasmıstık..O zamanlar ona karsı pekde bısey hıssetmıyordum hıcte umrumda degıldı..Ama sonra okulun son gunu geldı ve o gun o nedense okula gelmemıstı..Ben eve yalnız ve hüzünlü dönmüştüm..Bende ne bir adresi nede telefonu vardı artık gunlerım onsuz nasıl geçecekti..Sonra bende o yaz samsuna gittim ve 3 ayda böylece geçti..

Dönüşte bir meslek lisesine yazılmıştım..Kader mı ? Şans mıdır bilinmez ama Emreyı o gun okulda gormustum ve o bana göz kırpıp yıne yanıma gelmıstı..Kader dememın sebebıde ben tıcaret lısesıne yazılayım derken yanı onceden tıcaret lısesı ordaymıs bızde eskı yerıne gelıp annemle megersem meslek lısesıne yazılmısım.Ben buna Kader demiş ve cok mutlu olmustum..Her zaman olmasada teneffuslerde onu goruyordum ve arada konusuyorduk...Sonra bir yılda böylece gecti o bana ilgi gösterdikçe içimde artık bambaska bir duygu olusmaya başlamıstı..Artık lise 2.sınıfa gelmiştim ve bölüm seçme zamanı gelmişti içimden bilgisayar bölümü geçtı ama ya Emre onu secmezse diye düşünüyordum..Artık hayalleırmı ona gore kurmaya baslamıstım..Ben Emre ile aynı sınıfta olmak onunla eskisi gibi olmak istiyordum..Hem belkı o zaman oda bana dayanamaz artık bir ilişkiye baslardık..Ve bilgisayar bölümünü seçtim oda onu seçmişti ama karşı sınıftaydı..O yılda unutmadıgım bilgisayar bölümü olarak bir gün compex fuarına gıtmıstık ve bende emreyle cok guzel vakıt gecırıp eglenıp gezmıstık..Hıc unutamıyorum..Ama o halendaha bana acılamamıstı..Heyecanla o gunu bekleyıp duruyordum..

Sonra lise 3 ve artık son senem lise 4. sınıfa gelmiştim .Ama halendaha Emre ile çıkmıyorduk..Ben onun söyleyeceği sözü bekliyordum..Ama o nedense halendaha bişey diyemıyordu..Ve biz artık eskısı gıbı aynı sınıflarda olmustuk ..Staj günlerimize gore bızım sınıfları tekrar düzenlemişlerdi...Emre ile yine aynı sınıftaydık..Ben okula her gün öyle bir heyecanla gidiyordum ki ..Sanki dünyanın en mutlu ınsanı bendım..Her gun ondan gelecek bana söyleyecegı buyuk haberı beklıyordum..Ve bir ay sonra cok kotu bişey oldu nasıl oldu bilinmez bir hastalıga yakalandım..Aniden tansiyonum cıkıyor,başım dönüyor ,kalp atışlarım değişiyordu..Bir gun hastaneye gittim ama bana hiçbişey bulamadan geri yollamıslardı..Sanki ne olundugunu bilinmez amansız bır hastalıga yakalanmıstım..Ama içimde büyük bir dert vardı ölmeden önce Emreye artık ben acıklamak ıstıyordum..Onu cok sevdıgımı ona haykırmak istiyordum..

Ve elime bir kalem alıp yazmaya basladım..Ona bir mektup yazdım..

"Merhaba Emre ..

Ben ne olduğu bilinmez bir hastalıga yakalandım ve kac aydırda bu yuzden okula gelemıyorum..Belkıde ölücem bunu yasamadan once sana anlatmak ıstedıklerım var..Sen benım ıcın hep baska bırı oldun..Artık ıcımde saklayamıcam .Ben senı cok sevıyorum emre ..Bu zamanlarda destegıne o kadar ıhtıyacım var ki ..Lütfen yanıma gel senıde son bir kez göreyim .. -özlem"

Sonra bir kaç gün sonra Emreden cevap almıstım..Oda bana en onemlısı "Sende benım ıcın cok baskasın" dıyordu bu sözü söyleyınce o kadar mutlu olmustum ki artık ölsemde umrumda degildi...Ama nedense gelemeyecegını söylüyordu ..Bende ona ertesı gün bir mektup daha yazdım..

"Artık biz çıkıyormuyduk emre..? Ben senı cok sevıyorum ve destegıne o kadar cok ıhtıyacım var ki.."

Ama onun cevapı ise :

"Ben hayatımda biriyle cıktım oda arkadaslarım yüzünden olmustu..Nasıl anlatsam cıkmak bana göre değil..Yanına arkadaslarla birlikte gelicez..Biz senelerdir arkadasız ve simdi cıkmaya baslarsak aynı sınıftayız ben senın yuzune nasıl bakıcam..Nasıl konusabılılıcez.."

Bu mektupu aldıktan sonra emrenın artık cok affedersınız Şerefsiz biri oldugunu düşünmeye baslamıstım..Tam kalbimin orta yerınde vurulmustum sanki..Hayallerım yıkılmıstı artık umutlarım bitmişti..Öleceğim günü bende o kadar korkuyor olsamda bekliyordum..Artık ölmek istiyordum...

Sonra bir gün birinden mektup geldi .Yazan bana kac aydır cıkma teklifi eden ve beni görmek isteyen Ufuktu..Ben tam hayatten kopmuşken karsıma o cıkmıstı..Benım elımden tuttu ve daha ben cevap yazmadan her gün yanıma gelıyordu..Beni güldürüyor ,eglendırıyor yanımda oldugunu o kadar cok hissettiriyordu ki..Artık Emreyi unutmaya baslamıs ve Ufukla yasıyordum..

Şimdi ise şu bir gercek ki halendaha Emreyle aynı sınıftaydık ama hıc konusmuyorduk..Ben artık ufukla cıkıyordum ve hayat yolumu cizeceğim kişi o olmustu..İyiki varsın diyorum ..Ve onunla her hafta hastaneye kontrollere gidiyorduk..O her gün yanımda olup bana cok destek oluyordu..

Sen benım herseyım oldun Ufuk...

12 Nisan 2012 5-6 dakika 1 öyküsü var.
Beğenenler (2)
Yorumlar