İlk Kafileler Görülmeye Başladı

Leylekler zaten belli zamanlarda geliyor, gidiyorlar, burada bahse konu kafileler, sinek tayfası ve akrabaları oluyorlar. İlk sinek kafileleri yavaş yavaş ortaya çıkıyor. Sıkı bir sineklik antrenmanı yapmam lazım. İş yerinin yakınlarında iki tane kocaman çöp tenekesi var, haliyle mahallenin bütün çöpleri buraya dökülüyor, sinek biraderler ile bacılar da sormadan etmeden harala gürele dalıyorlar içeri...

Ben de kızıyorum haliyle, yahu kardeşim en iyi ihtimalle, bir fısfısın gazabına uğramadıysanız ya da bir sinekliğin altında ezilmediyseniz, beş on gün ömrünüz var, benim tasımın tepesini attırmasanız hani diyorum... Onlarda bana sadece vızzzz vızzzz olarak cevap veriyorlar

Diyorum da, kime diyorum? Bu sinekler ineklik ediyorlar hakikaten, natokafa natomermer bunlar. Yemeklere konmasanız sorun yok, ama sizin de tabi bir şekilde karnınızı doyurmak durumunda olduğunuz aşikar. İyi de gidin çöplerden filan rızkınızı kapın, niye illaki bizim yemeklere dadanıyorsunuz canım. Hayır dadandıysanız da o zaman o sinekliğin beyninizi dağıtmasına, sesiniz çıkmayacak, bana filan da beddua etmeyin, hayır ederseniz de aynen iadeli taahhütlü size geri gönderirim...

Anladık, anladık siz uçuyorsunuz, biz uçamıyoruz, bir aletin yardımı olmadan da bize de bu kadar hava atmanıza da gerek yok, sinek biraderler, bacılar, artık her neyseniz... Ha bir de kapanma günleri biz sokaklara çıkamıyoruz size yine bir şey yok. Şimdi ''İnsanın sinek olası geliyor.'' filan diye de bir cümle kurmuyorum, bundan sonrada kurmayacağım, havanızı alırsınız...

Hadi iyisiniz iyisiniz biri iki aya kalmaz karpuz kavun ve bilumum yaz meyveleri de çıkar, oradan da rızkınızı kaparsınız, kavun karpuz kabuklarından. Ha size bir iyi bir de kötü haberim var, sinek dostlar... Anladım önce iyi haberi söyle diyorsunuz, söyleyeyim o zaman. Bu sene meyve bolmuş, dolayısıyla çöplerde de çok meyve kabukları ve artıkları olacaktır sizin rızkınız olarak. O zaman sıkı durun, şimdi de kötü haber, bütün belediyeler bu seneyi kara sinekler, sivri sinekler ve bilumum haşarat ile mücadele yılı ilan etmişler. Bilmem anlatabildim mi?

17 Nisan 2021 1-2 dakika 625 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar