İncelen Fikirlerin Masalımsı Öyküsü Yarı Final

nihayet zulmetin nura, kötülüğün iyiliğe dönüşeceği gün gelmiş ormanda..yapılan eziyetler tüm iyi canlıların canına yetmiş...efendisiz maceracı, iğrenç adamla birlikte, kral krapi'ye görünmeden kurt ve tilkiyi bulmayı başarmış...ve yeni bir macerada daha kahramanımız temiz bir operasyonla yazmayı almayı başarmış..

nasıl mı?..tabi ki iğrenç adamın zor zamanlarda kullandığı sivilce patlatma yöntemiyle...:)

tilki ve kurt oracıkta yaptıkları kötülüğe eşdeğer irinlerle bulamaca dönmüşler ve beyinlerinin hileli yollarında nedamet içinde kıvranmışlar..bakalım bu pişmanlıkları mor yazmalı kızın gönlünü yumuşatmaya yetecek mi?...

öte yandan yazmayı alarak oradan sıvışan efendisiz maceracı ormanın efendisi krapi'den kaçmayı da başarmış bir kez daha...bakalım bu kaçışlar nereye kadar sürecek?...

son olarak kral krapi ve askerleri bu olumlu gelişmeyi duyar duymaz sevinçli bir şekilde olay mahallinden uzaklaşırken, site ormanının merkezinde yanan ateşi görmüşler...marşsıtlanların ateşli oklar hazırladığını ve pusuya yattıklarını haber almışlar dahası, kuleden...bu işi temizlemek ve marşsıtlanları kendi ateşinde acemi birer orman canlısı yapmak da onlara düşmüş...

uzun zaman sonra kara orman aydınlık ormana dönüşmüş...ve tüm sırlar çözülmüş..ama sadece şimdilik...

bu arada kurtla tilki nedametlerinden dolayı kral krapi tarafından bağışlanmış ve ayıboğanların elinden son anda kurtulmuş..
.............
güzelmiş site ormanı son günlerde huzurluymuş da...kurdun ve tilkinin mekanına çekildiği, herkesin kendi halinde gezindiği günleri yaşıyormuş...
artık ne mor yazmalı kızın yazması ne de kibritçi melankolik kızın kibritleri sorun olmuyormuş ormanda..hatta kibritçi melankolik kız da, diğer canlılar gibi site ormanında yanan ateşin etrafında oturuyormuş cesurca..ve hayallerini kuruyormuş yine özgürce...

gürültü kadar fazla sakinliğin de endişe yarattığı bir gerçekmiş ya, site ormanının amcası hiç rahat durmazmış...aklında farklı kurgular şimdi de bacı avındaymış...
bu bacı kelimesi de ilk kullanımının aksine hiç hoş bulunmazmış orman çağında...amcadır candır ciğerdir demişler bacı dam kelimelerini yemişler tüm canlılar bir müddet..

bu durumu öteden farkeden kibritçi melankolik kız markurnaz amcayı ziyaret için yola çıkmış..site ormanında ki canlılara bacı demek de neymiş?...

masal masal içince kalpler bir telaş içinde böylece geçerken zamanlar, son güzellik de marşsıtlanların artık ormanda gözükmemesi olmuş...zira kral krapi fazla beklememiş ve onları acemi yapmış...

kötülükler uçuşmuş mevsimsiz iklimlere, biz de çıkalım özgürce kalem güreşine..
kurtla tilkinin başlığı, törenle mor kıza takdim edişleri bir daha ki sefere...:)

06 Ekim 2010 2-3 dakika 74 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar