İnsan olmak uğruna

Evet...Hayatımın kısa bir pencereden bakıyorum...İşte Düşüncelerimin pencereden Dışarı uzanan satırları.......

Vakit Gelmiş...Bir aileye evlatlık verilmek için...bekliyordum...aynı zamanda yaşım 2 veya 3 o zamanlar..
Memleketlik olan bir ailenin...evlatları olmamasından dolayı beni alıyorlardı..Yanlarına...
Zamanında herşeyim oldular..Ne kadar başkalarıda olsalar...Kimsede olmayan ayakkabılar,elbiseler,oyuncaklara sahiptim....Sırma olan altın sarı saçlarım..ela gözlerim beni ayrıca tatlı yapan etkenlerdendi....Sessizdim...çaresiz...her gün yatağıma yatarken yarın okuyup büyük adam olma hayali vardı hep düşlerimde..dualarımda....Zamanlar geçti...Bir Erkek kardeş Dünyaya geldi..
Yani gerçek evlatları...Çok tatlı yüzlü bebekti..ilk defa birini çok sevdim...Yaşım 6 olmuş...anaokulu için
yeni elbiseler almaya gittik..annemle...ama bir türlü ayrılmak istemiyordum kardeşimden....sanki benim oyuncak bebeğimdi..birde çok tatlı idi..
İlkokul birinci sınıfa başladım...zeki öğrencilerden biri idim...kitap okumak...Düş kurmak gibiydi bende..
Vakitler Ard arda geçerken.....bir kız kardeşim daha oldu...5 sınıf öğrencisi iken..
Abi olmuştum...gelecekte onları nasıl tehlikelerden koruyup ders çalıstıracağım,oyunlar oynayacağımız
günleri düşlerdim....
Büyüdükçe birşeylerin farkına varıyordum.....Değişen hayatın zorluklarından nasibini almaya başlamıştım..
Biraz yaşanan zorluklar oldu tabi...ama hiçbir zaman yanlış bir adım atmadım.....
lise çağımda başarılı bir şekilde bitirerek ...üniversiteyi kazandım.....
Küçüklükten beri gelen müzik tutkusunu yeni enstrümanlar öğrenerek geliştirdim...
2 yıl süren üniversitede konya şehrinde teyzemin yanında kaldım.....
bazı evlat olmanın zorlukları benim her zaman sol yanımdan yaraladı.....
insanların evlatlık olma ruhunun kendi bedenlerinde beyinlerinde düşünmeden yorum yapmaları hoşuma gitmiyordu....
Şimdi başka bir üniversiteyi kazanıp devam ediyorum....Hala Düşümün İzinden....
Yarınların iyibir babası,iyibir evladı ,kardeşi olmak herşeyden önce
Küçümseyen bakışların karşısında insan olmak adına..ilerliyorum........

(hayatımın kısa bir anatomisi=)

16 Ekim 2008 1-2 dakika 9 öyküsü var.
Yorumlar (1)
  • 15 yıl önce

    kısa bir yorum ve yaşananlar..👍yorumlarınızı bekleriz...