İşte Böyle Sevgili / İstanbul'da Bahar Başkadır

---İstanbul'da Bahar bütün güze ligiyle ve tüm sevgileri toplayıp ulu orta endamı arz-eğliyor fakat içimde yine o hınzır huzursuzluk ve bir garip burukluk var. Bu koça şehirde bunca insan yığınının içinde yalnızım sen kalabalık içinde yalnızlık nedir bilir misin bilmem ama ben biliyorum bu yalnızlık beden yalnızlığı değil sevgili bu yalnızlık gönül yalnızlığı, bu yalnızlık kavuşamamanın verdiği yalnızlık.Bahar geldiğinde tüm sevenler ve doğa gülmeye başlar hem ide içten, Saray burnunda sevgililer sahile gelip el ele kız kulesini seyre dalar içlerinde ne fırtınalar kopar kimse bilmez bakarsın bazen kendileri dahi boğazın serin sularının ve uzaktan geçip giden bir geminin acı acı çaldığı düğün bile farkına varmazlar martılar çığlık çığlığa uçarlar uçarlar bahar neşedir sevinçtir, Kara denizden gelip Egeye Akdeniz'e akan sularda dahi bir ahenk ve neşe vardır bahar gelince, sevgililer Emirgan korusunda bir birine kenetlenmiş elleriyle Üsküdar gösterirler belki de bir birlerine, İstanbul'da bahar başkadır sevgili.

--- Orta köyde gün batımı martılara simit atmak, Galata kulesinden adalara bakmak yeni kapıda üşüyerek bahar rüzgarlarıyla sevgiliye sarılmak insanın içini ısıtır, ve hayale dalarsın seni bu hayalden ya uzaktan geçen ağır tonajlı bir geminin arkasından yetişmek için kızan ve kıyıya vuran dalgalar uyandırır yada yine bir vapurun çaldığı dük sesi. Uyanırsın ama yalnızsan uyansan ne fark eder uyanmasam öyle değimli sevgili.

-- Boğaz içinin üzerine doğru akşamın o sesiz karanlığı ve koyu lacivert dalgaların üzerine esen rüzgar tarafından okşanması gibi ruhumun da yalnızlığın vermiş olduğu ürkeklikle irkilip kendime geliyorum etrafa bakıyorum bir uğultu fakat kimse yok biliyorum sen hiçbir zaman olmayacaksın ama olsun diyorum en azından sevdiğimi biliyor ya o dahi yeter diyorum, bu nedensiz sevinç ve huzurlu umutla kalkıp gidiyorum, kalabalık içindeki yalnızlığımla baş başayım gönlümde sen hayalimde sen varsın hiç kavuşamayacağız belki ama yinede seviniyorum sebepsizce tıpkı yolda bilyesini bulmuş çocuklar gibi. İstanbul'da bahar güzeldir sevgili, İşte Bir İstanbul Baharında Yinemi aşık Oluyorum ne!...

07 Mayıs 2014

07 Mayıs 2014 2-3 dakika 7 öyküsü var.
Yorumlar