İz Bırakma Çabam

Biz kendi isteğimizin dışında bir sevki ilahi ile bu alame gönderilirken Anne Baba seçmeksizin ülke dil din gibi bir seçimde bulunmadan bulunduğumuz alemde kendimi buldum bulunduğum ortama hiç denecek kadar bir katkıda bulunamadan birde baktımki yolun sonuna gelmişim bari buradan geçmek gibi bir şans tanındığına göre bir izim olsun istedim.
Ne olabilir diye araştırmada bulunurken : Arkanızda 3 eser bıraka bilirsiniz bunun 2 si burada kalır bir eseriniz ise sizin ile gider bilgisine ulaştım.
İki burada kalan eserim kazanmış olduğum mal (maddiyat taşınır raşınmaz) iki geride bıraktığım oğlan kız gibi neslimdir. Bunlar bu alemde kalır iken benim bu yoldan geçtiğimin emvaresi olarak kalıcı bir iz olmalı bilgim ile geride kalıcı eser olarak yol çeşme gibi toplumun faydalandığı eserlerin yanında toplumun esas yolunu bulmaya yarayacak yolunu ve hedefini gece ve gündüz görmesini sağlayazcak yani önünü görebilecek bir ışık bırakayım çabası ile işe giriştim;
Işık ancak ve ancak yanan bir nesneden olabilir kanaatım ile yakıcı en güzel enerji kaynağı olarak yüreğimin yanmasını uygun buldum (Çünki sen yanda etrafını aydınlat kuralınca) yüreğime düşen ateş ile sizlere ışık yollu ulaşmaya başladım buda elbette yüreğimin ışığından ziyade yanan ciğer kokum olmalı istedim ve görmenin destekcisi kalıcısı olarak duyu organlarımdan koku almanızı nazara vereyim istedim yanık ciğer vanık yürek kokum ile bu İZ daha bariz ve daha kalıcı idi...
Bu eserim ile mutlaka size ulaşırım bilinci ile sonun geldiğine vaktimim pitişine neye üzeleceğim ki insan neden ayrılır ise ona üzülür bıraktıklarımı emin ellere bıraktım ve kalanlardan tamamen vaz geçtim neden üzüleceğim ki şimdi bir EN kaldı oda ENSEVDİĞİM'E istediğime kavuşursam o hasretimi giderirsem ne isteksizce geldiğim bu alem nede bıraktıklarım beni üzmeyeceğine göre hele hele birde sizin bulmuş olduğunuz hedefe ulaştıracak bu acizin bu yol gösticinin İZ-i kaldıktan sonre o çürümeyen-im aczil zünübüm içindeki bu bahtiyar huzur ve mutluluk içinde sizi dört gözle beklemektedir şimdilik ...
İZ BIRAKTIM HUZURU ile

03.05.2011

04 Mayıs 2011 2-3 dakika 1 öyküsü var.
Yorumlar