Kadın Dediğin

"Kadın dediğin kocasının sözünden çıkmamalı 'evliyim ama özgürüm'sözü bana çok anlamsız gelir,kadın kocasına karışacak,kocası da karısına.Bu söylediklerim yanlış anlaşılmasın,kadın ile erkek bir elmanın yarısı gibidir,birbirlerinin açıklarını aramak yerine birbirlerinin kusurlarını örtmeli.Kusra bakmayın ama evli iken bekar hayatı yaşanmaz,evlilik sorumluluk gerektirir."

"Kadın dediğin temiz ve bakımlı olacak ancak yerine göre süslenecek mesala cenaze evine giderken düğün evine gider gibi süslenip püslenirse yakışık kalmaz."

"Kadın dediğin kimlerle samimi olunacağını kimlerle mesafe konulacağını ayırt edebilecek kadar akıllı olmalı.Benim eşim benden habersiz yabancı erkeklerle asla konuşmaz."

Her doğru her yerde söylenmez Rıza Ağa, eşinin kimlerle yüz göz olduğunu bir bilsen...Kendinden küçük birisiyle ikinci evliliğini yaptığında dillere düşmüştüm ve kimse sizin mutlu olabileceğinize ihtimal vermiyordu.Sen her şeyi parayla satın alabileceğine inanan kibirli zavallıydın o ise her şeyi güzelliğiyle halledebileceğine inanan bir şaşkın."Bu kadından sana yar olmaz,kafalarınız uyuşmayıp ayrılırsınız, dengine göre birini bulalım."diyen arkadaşlarınla akrabalarını karşına aldın.Hatta selamı sabahı kestiğin gibi yıllarca tanıklarınla da düşman oldun tek sözün şu olmuştu:" "Bana eşim yeter." Bir ayağın çukurda evden çok hastane köşelerinde geçiriyorsun günlerini bu evliliği ise sırf gösteriş için yaptığını çocuklar dahi biliyor.

Gerçekleri bilme daha iyi Rıza Ağa,sen sızılar içinde kıvranırken eşinin kimlerle buluşmak için planlar yaptığını öğrenseydin yıkılırdın.Sana uyku ilacı içirdiği aklının ucundan bile geçmezdi değil mi?

19 Eylül 2023 1-2 dakika 411 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar