Kadrolu Ev Erkeği

Siz de işi bırakıp, emekli olup kendi evinize tayininiz çıktıysa Kadrolu Bir Ev Erkeğisiniz. İstediğiniz kadar değilim deyin... Ayrıca Kadrolu Ev Erkeği olmakta çok kötü bir şey değil. Kadrolu olduğunuz halde bu kadrodan çıkartılma ihtimaliniz de asla yok, Allah göstermesin karınızdan boşanıp ayrı kalmadığınız müddetçe. Tazminat talebiniz olmadığı gibi, buna şaşma durumu da olmayacak.

Gelelim Kadrolu Ev Erkeğinin yapacağı işler silsilesine... Çarşı pazar işleri genellikle sizde olacak bundan sonra... Çocuklar küçük ise onların bakımında da hanımlara yardımcı olunacaktır. Torunlar varsa piyasada, tabi onları da ihmal etmemek evlatlara yardımcı olmak, Kadrolu Ev Erkeğinin başlıca görevleri arasındadır...

Torunlar ile oyalanırken onlara oyuncak almak gibide maddi külfetlere gireceksiniz mutlaka, oyuncakçı dükkanlarına yakın yerde oturmanızda fayda var. Ha bu arada masal ezberlemeyi de unutmayın, illaki masal ister çocuklar belli bir yaşta. Uydurun uydurun anlatın işte canım benim geçmişte çocuklarıma yaptığım gibi. Pamuk Prenses ve Yedi Cüceleri On beş Cüce yapın. Kırmızı Şapkalı Kızı Beyaz Şapkalı Kız yapın. Kırmızı Şapkalı Kızda ki kurdu tilki yapın. Bir şeyler sallayın işte canım...

Başka bir yere tayininizin çıkma ihtimali sıfır, bu konuda rahat olunuz. İkramiye ve kıdem tazminatı olaylarını da bir kalem geçiniz. Gece geç yatıp sabah geç kalkabilirsiniz bunda bir sakınca yok. Yemek olayını da günde ikiye indirebilirsiniz... Bol bol yürüyüş yapmanızda kulaklarınız için, size büyük faydalar sağlayacaktır. Kulak ne alaka demeyin, hanım dırdırından kurtulmuş olacaksınız yürüyüş yaparken. Bence bayağı uzatın yürüyüşleri iki üç saat bile olabilir...

Ayrıca Kadrolu Ev Erkekleri Derneğine de üye olmayı unutmayın. Üye aidatları çok küçük ufak meblağlar benden söylemesi... Ne güzel bak çalışıyorken kadronuz yoksa bile emekli olup hanımın dizinin dibine gelince Kadrolu Ev Erkeği oldunuz, herkese nasip olmaz böyle bir güzellik bence keyfini çıkartın derim...

Evdeki bütün tamir mamir işleri bundan sonra ellerinizden öper. Tamir işleri biraz sıkıcı ve zor ise de, mamir işleri tamire nazaran daha kolaydır... Tamir işlerinin bazılarını yapamayıp tamirci çağırmak zorunda kalsanız bile mamir işlerini mutlaka siz yapacaksınız. İsterseniz yapmayın hanımdan fırça yiyip mabadınızın üstüne oturursunuz...

Bazı zaman evin Genel Müdürüne ki ''O da hanımınız oluyor'' ricada bulunup kadronuzu okey ya da batak oynamak için, çay içip dostlarla muhabbet etmek için, mahalle kahvesine çıkartmanız sizin yeteneğinize kalmış... Evde kaldığınız zamanda da boş oturmayın, benim gibi böyle akla hayale gelmedik yazılar yazın ki Kadrolu Ev Erkeği olduğunuz anlaşılsın...

09 Ocak 2024 2-3 dakika 632 öyküsü var.
Yorumlar