Kahin Ahtapot

Herşey vuzuzelayı ilk duyduğumuzda başladı o ne lann!

Serhatların evindeydik. Cem, Mustafa, Uğur ve Ben Üç Gs'lı Bir Bjk'lı Bir Fb'li. Serhat kıldır, ama harbi dostdur. Uğur sessiz gemi gibidir. Sakin çocuk elindeki simidi al niye aldınız demez, ama kafa on milyon basar, zehir gibidir tam bir sosyal inek.

Cem ağabeycidir her lafa; Abi diye başlar. ''Abi şöyle-Abi böyle'' kafa ütüleme makinası, bazen bizi çok sıkar, ama sol ayağı ve yüreği çok iyidir. Mustafa içimizdeki tek memur hep resmidir...Bizim tek düzenli yanımızdır. Uğur ise tam benlik özgür ruhlu, hayata bakış açılarımız aynı dünü değil yarını düşünen, ve hep pozitif olmaya çalışan deli-dolu biridir. Ara-sıra beni kıskanır, oda her ortamda benim gibi cool olmayı sever. Çekişmemize rağmen en çok'da onu severim...

Afrika'da açılış maçı: erzaklar tamam, plazma önümüzde maça daha 20 dakika var o arada ''erkek gıcık etme'' sohbeti başlar. Konu; benim eski kız arkadaşım

Geveze Cem başlar;

-Yaa abi geçen senin şu kız varya Muratla gördüm ne ayakkk! Uğurdan hemen destek gelir -evet evet bende gördüm Big boys'dalardı...Mustafada başını sallayarak gruba katılır, maksat beni deli etmek. Ben takarmıyım gülüp geçiyorum, gidene uğurlar ola diyerek sataşıyorum açıklarını arıyorum. Dedikodular koyulaşırken Serhat pis kahkalarımızı kalın bir tonlamayla bölüyor

-Beyler öyle kuru-kuru maç izlemek yok hangi takımı tutuyoruz? yemeğine haa ona göre!

Maç; G.Afrika-Meksika

Bizim takım belli Gs'da kiralık oynayan Meksikalı Dos Santos'un takımını tutacağız. Serhat'ın takımıda belli anti Gs'lı olduğu için Afrikanın kara aslanlarını seçecek..

Ben Mustafayla Meksika Diğer üç arkadaşımız G.Afrikayı seçti. Bende güven o kadar çokki, takip ettiğim futbolcuların performanslarına güveniyorum, fark bekliyorum, serde artislikde var, o yüzden beraberliği de karşı tarafa verdik ve maç 1-1 biter.../gülüşmeler/

Bahisin tek değişmeyen kuralı yemek yerken masadan doymadan kalkmak yok. Ellerine düştüm hepsinin aklında zamanında onlara yaptığım karizmalar. İntikam soğuk yenen bir yemekmiş. Tek felsefeleri bu oldu. O akşam burunlarından gelesiye kadar tam 1,5 saat yemek yediler. Ben hayatımda hiç o kadar hesap ödememiştim. #afiyet olsun#

Gurup maçları bitene kadar fırsat buldukça bu ortamlar aramızda devam etti. İngiltere-Almanya maçına kadar. Evdeyim Halı sahada darbe aldığım için dinleniyorum. Serhat'dan telefon

-Alooo
-Oğlum nerdesin 15'nci arayışım, daha 2 sefer olmuş hep abartır..
-N'oldu bişeymi var ne bu telaş
-Size geliyoruz hem sana hem de bomba bir haberimiz var.
-Okey gelin

Geldiler kapıdan girer girmez -geçmiş olsun -eee n'oldu
-Kahin Ahtapot'u duydunmu!
-O ne yaa!
-Almanyada bir ahtapot varmış. Her maçı biliyormuş hemen yüklü bir bahis yapalım.

İnternetten araştırdık gerçekten doğru. Hangi mideye'yi yerse o tarafın takımı galip geliyormuş...ama İngiltere de harika çocuk W.Rooney var, F.Capello gibi taktisyenleri var, İngilizlerin medyası ve bir çok otoriterin favorisi, başarıya susamış aç bir takım kesinlikle karşımıza almamalıydık.

Ahtapot bir uydurma, aldatmaca yönlendirme olduğunu savunup bütün herkesi safıma çektim.
Oynayacaksa ingiltereye oynamalıydık. Ahtapot'un Alman takımına motive için empoze edilmiş bir inanç olduğunui düşünüyordum. Ve yüklü bir para bahsi yaptık benim yönlendirmelerim sonucu İngiltere üstüne...

Sonuç; Biraz da hakemin yardımıyla da Almanlar İngilizleri darmadağın ettiler. Ahtapot'un kehâneti tutmuş oldu. Serhat başladı söylenmeye Keşke Ahtapot'a inansaydık yatırdın bizi.

Ben hemen moral toplayıcı oluyorum. Birdahaki maça çıkartırız acısını deyip, ortamı yumuşatıyorum suçluluk bastırma psikolojisi. Benim yerime Ahtapot'u dinleseler şimdi çok daha mutluydular...Ahh benn!!!

İkinci maç Arjantin-Almanya yine toplandık biz'de o günde takmışım birşeye cips alıyorum çokca mizahlayıp bir duyguyu yiyeceğim kıtır*kıtır ve yine konu Ahtapot; Almanya bayraklı midyeyi yemiş yine kehânete göre; Almanlar kazanacak...

Ben kendime güvenen bir ses tonuyla; -Eee napıyoruz beyler paralarımızı kurtaralım...
Rakip Arjantin + Messili herkesin ortak favorisi bu seferde yenebilir mi! Ahtapot'un seçtiği takım acaba /Almanlar/

Herkesin mantığı Arjantin ama Ahtapot'a güveniyorlar karar alınır. Almanyadır Bu sefer Ahtapot'un takımıdır. Ben yine Messinin hayranı olarak kafaları karıştırıp Arjantin diyorum ısrarla...
Ve uzun uğraşlar sonucu ikna ediyorum ibre herkes'de Arjantine döner hepsi ve paralar yine Arjantine yatırılır...

Sonuç: Almanya 4-Arjantin 0 Ahh Ahtapot yine yaktın beni. Üstelik yediğim cipsler dokunur sabaha kadar karnımda burultular o gece kâbus.

Serhat şu aralar küs, Cem'in telefonu kapalı. Musatafa Ben memurum deyip duruyor, Uğur her konuştuğumuzda bir Ahtapot rüyasından bahsediyor...

Ahtapot efendi; bu sefer İspanya demişsin. Mantığımız uyuştu seni dinliycem artık ters köşe totemi yapmazsan! arkadaşlarımı geri kazanacağım Ya benim arkadaşlarımı geri ver, yada midyeler boğazında kalsın :) / İspanya Almanya / Yarı final maçı.

Bekleyip göreceğiz...

07 Temmuz 2010 4-5 dakika 3 öyküsü var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (2)
  • 14 yıl önce

    İnatçılık bir yere kadar işte,helede böylesi kırılgan birinin diline ilişti mi,ah çektirir muhakkak. Çok keyifli bir hikayeydi çok.

  • Süper!

    😎