Kalbin Üzerindeki Yara Bandı

Kalbin Üzerindeki Yara Bandı

Benim küçük kızım yanıma geldi ve dedi ki...

"Baba... ben doktorum... seni muayene etmemi ister misin"...?!

"Evet... memnuniyetle"... dedim...

Sordu... nerede canın acıyor...

Birden konuşamaz oldum... bana bunu sorunca...

Parmağımı kalbime doğrulttum ve işaret ettim...

Bir an bana dolu dolu baktı. Konsantre oldu... ve sonra dedi ki...

"Baba..., senin kalbin kırılmış"... "Şimdi tamir edeceğim"...

O an gözlerim doldu.. .

Su şişesini eline aldı ve birkaç küçük damla İşaret parmağının üzerine damlattı.

Sonra dedi ki... "Şimdi sabit dur baba"...

Suyu yanaklarıma ve alnıma sürdü...

Sonra dedi ki... “Al baba... al sana yara bandım"... "Gömleğini yukarı kaldır ki, yerini iyi görebileyim"...

Tişörtümü yukarı kaldırdım... Kısa bir süre kalp bölgeme baktı... ve sonra hiç yanılmadan yara bandını hatasız bir şekilde kalbime yapıştırdı...

Çok hareketsiz kaldım...

Sonra dedi ki... "Baba... iyileşmesi 5 hafta sürer"... "İyileşecek baba .. pek yakında iyileşecek"...

Muayene eşyalarını küçük sırt çantasına koydu ve odadan çıktı...

Sessizce göğsüme baktım... yara bandına baktım... ve birdenbire İlahi varlığı yanımda hissettim!

Elimi kalbimin üzerine koydum ve gözyaşlarım akarsu gibi yastığımın üzerine aktı...

SESSİZLİK.....

Teşekkürler sevgili hayat...

Sonsuz şükranlar “YA İLAHİ”... harika bir şifacının emanetçisi... babası olmakla beni şereflendirdiğin için....

Ve yine hatırladım... İlahinin bizimle nasıl ve ne zaman konuştuğunu ve bize ne şekilde dokunduğunu...

Hepimiz için kalplerimizin üzerine bir yara bandının... ruhumuzun üzerine şifalı bir elin konulmasını diliyorum...

Tüm bunların olduğu yerde karşılaşabileceğimiz bir oda ve bir an...

Ve emin olun...

Hayat ve sevgi bizleri bekliyor...

Varoluşumuzun her anında...

Gönlünüzü açık tutun... ve kendinize dokunulmayı ve şifalandırılmayı dileyin...

Ve olacağına cânı gönülden inanın...!


19 Kasım 2022 1-2 dakika 23 öyküsü var.
Beğenenler (2)
Yorumlar