Kardeş Geç Kaldın

Hey kardeş, bak sana sesleniyorum buradan. Bu senede geç kaldın, nerelerdesin? Çok özledik seni hem ben, hem de çocuklarım, torunlarım. Başka başka çocuklar... Bir gelin gibi süzülüp yine dünyamıza gel, gel de bizde coşalım, taşalım, senin ile mutlu olalım...

Kar Kardeş, üç beş senedir o beyaz güzelliklerini göstermiyorsun, ne bizlere, ne ağaçlara, nede taşlara topraklara... Sen o beyaz güzelliklerini dökmedin mi yeryüzüne, ne kışımız kış oluyor, ne baharımız bahar, ne de yazımız yaz oluyor... Üç beş senedir doğan bebekler, ellerine kar topu alıp da birbirlerine atamıyorlar daha... Çok paramızda pulumuzda yok ki Uludağlara, Palandökenlere gidelim. Biz orta halli gariban adamlarımız neticede...

Bak bir kaç gün sonra yılbaşı, neredeyse aralık ayıda bitecek ve sen hala ''Sen Gelmez Oldun'' türküsündeki gibi, gelmez oldun, gelemez oldun. Tabi ki her şey Rahman ve Rahim olanın dilemesi ile ondan asla şüphemiz yok, ama sende biraz gayret et üzerimize yağmak için. Şu bulut kardeşlere biraz naz yapsan, biraz alttan alsan seni azat eder gönderirler yeryüzüne, inan bunu yaparlar o güzelim pamuk gibi bulutlar...

Kar Kardeş, sen yağamadın mı, o beyaz güzelliklerini dökmedin mi yeryüzüne bizlere, ne barajlarda su birikiyor, ne toprak, ne ürünler, ağaçlar o senenin yazında ve baharında verimli oluyor. Etme gitme, gel sen güzelliklerini yine dök üstümüze... Sobalarımızı yakarız bir şekilde kestanelerimizi de üstüne koyar, hem evimizi hem de yüreklerimizi ısıtırız...

Kar Kardeş, etme gitme, sen gel. Seni hasret ile özlem ile bekliyoruz. Gözlerimiz yollarda dualar ediyoruz. Kulaklarımıza gelen bilgilere göre yüksek yerlere yağıyormuşsun, gel etme alçaklara da yağ sende bizi üzme... Çocuklarımız senin karlarından Kardan Adam yapsın, Kardan Kadın yapsın. Birbirlerine kartopu atsın, kardan adamın burnuna havuç yerleştirsin. Kızak kaysınlar. Sen bize Allah'ın armağanısın inan ki Kar Kardeş...

Kulaklarımıza geliyor doğu ve güneydoğuya ziyaretlerin çok güzel oluyormuş. Zaman zaman televizyonlarda izliyoruz. Biz de batıdayız, bizi de unutma Kar Kardeş. Bizimde sana ve o gelin duvağı gibi tanelerine çok, ama çok ihtiyacımız var. Kop gel bir şekilde gel ve de başımızın tacı ola buralarda... Çok bekletme ve çok özletme...

23 Aralık 2023 2-3 dakika 631 öyküsü var.
Beğenenler (2)
Yorumlar