Kedi Ve Köpek İle Söyleşi

Evet yine bir programımızla daha karşı karşıyayız sevgili izleyiciler. Bu hafta ki konuğum değil, konuklarım olacak. Onlarla keyifli sohbetler edeceğiz, ilginç sorular sorup, değişik cevaplar alacağız. Konuğumun biri kedi gillerden Sayın Badem olacak. Diğer konuğum köpek gillerden ise Sayın Tarçın olacak.

- Hoş geldiniz Sayın Badem ve Sayın Tarçın.

 Sayın Badem :

- Hoş bulduk Sayın Turgut.

 Sayın Tarçın :

- Hoş bulduk Sayın Turgut.

- Sayın Badem, önce sizden başlamak istiyorum. Biz insanlar gibi, sizin de rüya gördüğünüz doğru mu acaba ?

- Evet doğru Sayın Turgut. Biz de pekala rüya görebiliriz.

- Size ge pisi pisi pisi deyince ne anlıyorsunuz ? Bu söz hoşunuza mı   gidiyor Sayın Badem ?

- Bizlere genellikle ge pisi pisi pisi diye hitap edilir hep. Öyle söylenince de acaba bize yiyecek mi verecekler diye insanların yanlarına gidiyoruz. Bir umut olarak, bir karşılık vermemiz lazım değil mi ? Hoş tabi, yiyeceğimizi bulup yiyince, bu söz çok hoşumuza gider. Ama yiyecek bulamayınca bu söz hoşumuza gitmez.

- Anladım Sayın Badem.

- Şimdi size dönmek istiyorum Sayın Tarçın.

- Buyurun Sayın Turgut, sorun ne sormak istiyorsanız.

- Sahibinize bağlılıkla ün salmış durumundasınız. Sizin böyle sadakatiniz nerden geliyor ? Öğrenebilir miyim Sayın Tarçın ?

- İnsanlar, bizlere ne kadar büyük sevgi beslerse, bizlerle ne kadar çok ilgili alakalı olurlarsa, bizim de insanlara o kadar bağlılığımız artar. Gerçek bir sadık dost oluruz. Asla yarı yolda koymayan, şartlar ne olursa olsun onları hiç unutmayan, terk etmeyen daima birileri olacak. Övünmek gibi olmasın, onlar da biz köpek giller ailesi.

- Başka bir özelliğinizi de söyler misiniz Sayın Tarçın.

- Elbette Sayın Turgut. Biz, insanları o kadar koşulsuz severiz ki, işe gittiklerinde durağa kadar yanında eşlik ederiz. Minibüse veya otobüse bindiklerini görünce de tekrar evimize döneriz.

- Desenize tıpkı bir veli gibi davranıyorsunuz.

- Sanırım öyle Sayın Turgut.

- Tekrar size geldik Sayın Badem. Siz kedilerin de nankör olduğu söyleniyor hep. Bu, ne derece doğru ?

- Bu, yanlış bir değerlendirme Sayın Turgut. Bizler nankör değiliz ki. sadece diğer evcil hayvanlara göre biraz daha özgürüz  o kadar. Bu durumda bizler, köpeklerle kıyaslanacak olursak, onların sadık, kedilerin ise nankör olduğu algısı çıkıyor. İnsanlarla kedilerin iç içe yarama hikayesinin köpekler kadar eski olmamasından kaynaklanıyor.

- Hiç aranızda böyle ufak bir kavga oldu mu acaba ? Birbirinize karşı hisleriniz neler olacak ?

Sayın Badem :

- Yok be, öyle şey olur mu ? Köpekleri evin dışarısında, bahçesinde besledikleri gibi, biz kedileri de evin içinde besliyorlar. İkimiz de evcil hayvanlarız sonuçta.

 Sayın Tarçın :

- Aynen katılıyorum Badem kardeşime. Burada özelliklerimizi saymaya kalksak var ya, öööf sabah olur Sayın Turgut.

- İkiniz de çok anlayış içindesiniz. Güzel geçiniyorsunuz, bravo sizlere doğrusu.

- Sizlere bir hediyem olacak izin verirseniz.

- Nedir Sayın Turgut ?

- Sayın Badem, sizin için geniş bir tasın içinde süt ikram etmek istiyoruz.

Oradan Tarçın hemen atılır.

- Ben de kemik istiyorum Sayın Turgut.

- Nerden anladınız size de kemik ikram edeceğimizi ? Evet, size de büyük bir kemik var Sayın Tarçın.

Malesef bir programımızın sonuna yine gelmiş bulunuyoruz. Bu neşeli, keyifli sohbetleriniz için çok teşekkür ederim.

- Asıl biz teşekkür ederiz Sayın Turgut. Bizleri hanenizde ağırladığınız için minnetdarız.

Bir başka konuklarımızla buluşmak üzere şimdilik hayırlı akşamlar diliyorum sizlere sevgili seyirciler. Her şey gönlünüzce olsun. Ve hayvan sevgisi, gönlünüzde hiç eksilmesin. 

15 Nisan 2024 3-4 dakika 84 öyküsü var.
Beğenenler (3)
Yorumlar