Kelebeğin Sözü

Sivrisinek ile kelebeğin konuşması içler acısıdır.Sivrisinek adından da anlaşılacağı gibi sivri dilli,kelebek ise daha insancıl ve yapıcı.

-Sen ne kötüsün hem insanların yetiştirdikleri ürünlerden besleniyorsun hem de insanları ısırıp hastalık yayıyorsun?

-Sana mı düştü bunun derdi,bir günlük ömrün var zaten herşeye burnunu sokma!Ayrıca her insanı ısırdığım da söylenemez, 0 kan grupları daha lezzetlidir benim için. Fesleğen,reyhan,lavanta,portakal,karanfil,defne,kadife çiçeği ve sirke korkusunu sevmem.

-İnsanlar seni hiç sevmiyor.

-Çok yanılıyorsun arkadaş,iç suyunu da git başımdan!Beni biyolojik silah olarak kullanıyorlar,Kolombiya'daki fabrikamızdan haberin vardır umarım.

-Ne fabrikası?

-Sivrisinek fabrikası ya da hastalık fabrikası hem de genetiğimizi değiştiriyorlar.

-Neden böyle bir yol izleniyor?

-Genetiği değiştirilen bizler doğaya salınarak diğer arkadaşlarımızla etkileşime geçmemiz hedefleniyor yani hastalık taşıyan,insanları zehirleyen o arkadaşlarımızı etkisiz hale getireceğiz.

-İyilik meleğisiniz yani.

-Dünyaya öyle takdim ediliyor ama madalyonun bir de öteki yüzü var...

-Top tüfek devri bitti desene.

-Aynen öyle;hem canlıyız her yerdeyiz,kimse şüphelenmiyor hem de diğer sineklerle bizi ayırt edemiyorlar,gürültüsüz,kansız ve sinsice...

Kelebeğin son sözü şu olur:

"Bir günlük ömrümüz vardı onu da elimizden aldınız,herkes bizi siz zannediyor ve gördükleri yerde öldürüyorlar."

25 Eylül 2023 1-2 dakika 411 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar