Kenevire Geeeel

''Dazkırı ilçesine bağlı Yukarıyenice köyünün mezarlığında, ''Dedesinin Mezarına'' 12 Temmuz günü karı kocaya ait iki mezarın üzerine ekili kenevir bitkisini görenler, durumu jandarma ekiplerine bildirdi. Bölgeye gelen ekipler, 2 ayrı mezar üzerinde 26 kök kenevir olduğunu tespit etti. Ekipler şüphelileri yakalamak için çalışma başlattı.'' BASINDAN

İnanın bende okuyunca çok şaşırmıştım. Bir insan dedesinin ya da başka herhangi birinin mezarına neden kenevir eker, anlamak zor. İşte bunu anlamak için acar bir gazetecilik örneği vererek, Kenevir ekiminde bulunan ve ismini açıklamak istemeyen kişiye ulaştık ve röportaj yaptık.

- Beyefendi beyefendi

- Evet benim o efendi bey siz kimsiniz?

- Mezarlıkta kenevir ekmişsiniz.

- Evet ben ektim, kim ne karışır dedem ile ninem onlar benim. Onların mezarlarına ektim...

- Dede ile nine olunca ekiliyor mu öyle?

- Olsun ben ektim dedemde severdi sağlığında keneviri ninemde severdi.

- Hadi ya esrarkeş miydi dedeniz de ninenizde?

- Size ne size ne?

- Size ne olur mu neticede yasaklı bir madde bu.

- Kim yasaklamış?

- Kim olacak devlet...

- Hadi ya ben bilmiyordum yasak olduğunu.

- Çok uyanıksınız, kime satacaktınız bunları?

- Ne satması kardeşim

- O zaman siz içecektiniz.

- Hayatta içmem ağzıma bile sürmem.

- Tamam işte pazarlayacaktınız o zaman.

- Pazarlarım vergisini de veririm o zaman.

- Kardeeeeeş yasaklı madde neyin vergisini vereceksin.

- Haaaa vergi kaçır diyorsun yani verme vergisini...

- Allah sana akıl sonrada birazcık fikir versin ama akıl da fikir de sen de Allah vergisi olarak gözükmüyor, Rabbim seni vergiden muaf tutmuş gibi... Ne mutlu sana...

- İyi be kardeşim ben de bundan sonra başka yerlere ekerim.

- Ekme kardeşim ekme sakın bir daha, zaten sen kısa zamanda girersin içeri...

- O zaman kaçtım ben.

- Kaçsan bile Türk Polisi yakalar bizden söylemesi...

24 Şubat 2024 1-2 dakika 631 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar