Kilitli Kapılar Ardında Bir Çocuk
Orada..Kapılar ardında bir çocuk..Sessiz ve mahkum yüreğiyle duruyor..Sevdim diyor..Ama bir kere..Orada..Kilitlerden çalıntı bir yürek..Gitmek mi kalmak mı daha iyidir?..zor şeydir arada kalmak..
O'nu bulduğumda hala nefes alıp veriyordu yüreği..Cephelerde bir başına savaşmaktan yorgun düşmüştü sadece, bileği..Kapalı kapılar ardında yatıyordu tüm gerçekliğiyle..artık tükenmişleri oynuyordu, dondurulmuş yüreğiyle..
Ateş! dedim..Biraz ateş gerek..Büyük yangınlara ateş gerekmez dedi, sessizce..Ateşimi söndürmekten başka..İstemedi yeni bir ateş..İstemedi yeni bir nefes..
Kapalı kapılar ardında bir çocuk..Yanmaktan kül olmuş duygularla yaralı..Köze hacet yok gayri..Her hücrem yanmaktan mahvolmuş dedi, sessizce..Kibritte, kibritçi kız da beklemesin nafile..
Orada..kapalı kapılar ardında bir çocuk..kırık bir iskemleye oturmuş..Ateşten büstü andırıyor her yanı..Eli kalbinde..Ağlamaktan bitkin belli..Sessizlik de ses de yitmiş zamansızlıkta..Bakacak derman kalmamış etrafına..
Su dedim!..Biraz su gerek..Büyük susuzluklara su yetişmez dedi sessizce..Susuzluğumu boğmaktan başka..İstemedi bir damla su..ne de bir teselli..
Kapalı kapılar ardında bir çocuk..Susuzluktan çöl olmuş yüreğiyle bir konuk..Suya hacet yok gayri..Her hücrem susuzluktan kurumuş dedi sessizce..Saki de, su testisi de beklemesin nafile..
Orada..Kilitlerin ötesinde bir çocuk..Seven yüreklere böyle neler olmuş...