kiralik bi hayat

ben şiir yazmam..
yazmazdım yazamam ki...
öyküm hikayem olur anca duygularım yok ki..
kac kez tanımadıgım kadınla uyandım sabah hatırlamıyorum..
kac kez aynaya baktım bu benmıyım dıye..
kac kez telefonum caldı nerdesın gelıp alıyorum senı dıye kısa kesılen..
duygularım yok dıyemıydı tüm bunlar beni sevenlerım var biliyorum..
benim icin yeter allah aşkına bırak bu hayatı dıyenler var ama ben hep bi beden oldum ya tüm kadınlarımda ben hep oyunda oyuncak oldum ya ben hep gidişleri yazdım ya arkalarından
ben adam dıılım annem öle dıyo haklımı sizce ..
benmi haklıyım yoksa onlarmı lanet olası bu pıyasa arz taleple işliyo dıyememedım anlatamadım onlara
kadından nakit alır istedigini veririm diyemedim anama..
kücük bi kalbım var ama cok cesaretlı sevebılırım dıyemedım benden hoslananlara...
önce şartlara kızdım..
sonra sacmalama dedim kendime secimdi hayat sende secmiştin işte..
bi yazı okumustum '''Birgün radyoyu açarsın,FM'leri tararsın ve bir yerde kalırsın.Çok sevdiğin ve uzun süredir dinlemediğin bir şarkı çalmaktadır,sevinirsin.Ama şarkının sonlarıdır.Biteceğini bildiğin halde; keşke bitmese dersin.Maalesef şarkı biter ve üzülürsün'' diye bişeydi ..
yazan neler yasamıstı acısını anlamıyodum ama sanırım acısı büyüktü acıları buyuk..
ona sunları sölemek ısterdım acı yasamak ıcın kendımız cabalıyoruz cogu zaman aşk dıyoruz bu kadar menfaatın bu kadar yalanın ıcınde neden bu kadar bagırıyoruz ki ..
ben sizleri hic anlamıyacam sanırım ..beni tanıyosunuz bastırılmıs duygularınızı gercekleştirdiginiz bir bedenim..

kiralikerkek 27.12.1983

08 Ekim 2008 1-2 dakika 4 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (2)
  • 15 yıl önce

    Ñ?αÑ?gι мÑ?cвÏ...яι Ñ?Ñ?νgι кαfαηα gÏ?яÑ?..

  • içim acıdı canım yandı agladım çocuklar gibi aglattın beni...

    allahıma açılan eller geri çevrilmez yeterki yürekten gelsin...