Kırık Aşk Hikayelerinden Kalan Cümleler

Her gün şehit haberleri duyduğu için kadın çok üzgündü. 2016 mayıs ayında, 22 kadın cinayeti işlenmiş. Tecavüzler, iş kazları. Terör örgütlerinin saldırıları.Git gide, insanların ruh sağlığının bozulduğunu okuyor ve çok endişeleniyordu.
-Boğuluyorum, nefes alamıyorum. Üstüne üstlük bir de kırık bir aşk hikayem oldu. 'Bir bu eksikti' dedi kadın, kendi kendine.
Kadın sevdiği adamdan beklediği ilgiyi sevgiyi bulamamıştı. Sigara içmiyordu. Alkol alışkanlığı da yoktu. Derdini kimselere anlatmakta istemiyordu. Kimseye güvenemiyordu. Kağıda kaleme sarıldı. Aşk romanları ilgisini çekmeye başladı. Aşk konusunda yazılmış, söylenmiş her cümle onu cezbeder olmuştu. Hoşuna giden cümleleri okudu, yazdı...
Ağır bıçak yarası bile,
Senin yüreğimde açtığın yaranın yanında
Sadece küçük bir çizikti.
- Ceyhan Korkmaz isimli bir şair yazmış bu dörtlüğü. 'Çok anlamlı' diye, düşündü.
************************
Bazı insanların en büyük zaafı,
Bazı insanları çok umursamaktır.
- Charles Bukowsk söylemiş. 'Ben de seni çok sevdiğim, çok değer verdiğim için kaybettim galiba' dedi, yine kendi kendine. Ve devam etti kadın okumaya.
********************************
Önce olacak gibi olur, sonra biraz olur.
Tam oldu zannederken,olan yine sana olur.
*************************************
O başkasını düşünür. Sen onu düşünürsün. Seni de başkaları düşünür...
Öyle özlersin ki....! "Gel" Diyemezsin , Sadece" Beklersin..".......
DEĞMİYOR bazen uğruna yorulduklarımız.......
CANIN yana yana öğrenirsin. ZAMANLA kime ne kadar DEĞER vermen gerektiğini..........
" Şimdi Gidiyorsun yaaa, Sakın Benim Seni ÖZLEDİĞİM kadar ÖZLEME Canın yanar. DAYANAMAZSIN".....
****************************************
Sana da yazık! Bir daha, hiç bir zaman, böyle sevilmeyeceksin.
Neden çekip gittin, ben seni çok sevmiştim.
***************************************
Mutlu musun şimdi, beni ağlattığın, acı çektirdiğin için.
***************************************
Herkes birini bulurmuş, oysa birbirini bulmak herkese nasip olmazmış. Biz bulmuştuk birbirimizi aslında. Sen yazık ettin bize!
***************************************
Ben sana kıyamadım, sana uyup hiç yapmadığım işler yaptım, oysa sen ikimize de nasıl kıydın. İşte ben en çok buna yanarım.
**************************************
Bugün seni aramamak için kendimi zor tuttum ama başardım. Yarın da aramayacağım, öbür günde. Artık aramayacağım. Zor da olsa başarıyorum.
****************************************************
Seni seviyorum ama sensiz de yaşayabiliyorum.
Dayan yüreğim dayan, bu da geçer!
**************************************
'Demek ki yalnız değilim. Böyle güzel cümleler yazmışlar. Demek ki benim yaşadıklarımı başkaları da yaşamış.' Uzun uzun slow şarkılar dinledi. Sanki bütün şarkılar onun için yazılmıştı. Bir süre ağladı. Sonra yattı uyudu. Gecenin bir vaktinde uyandı. Bir takım cümleler dolandı diline. 'İlham bu olsa gerek' dedi. Başladı yazmaya. Ve şu dörtlük döküldü kağıda kaleminden.
AMA...!
Gel ne olur!
Dağıt saçlarımı
Ellerimi tut
Gözlerime bak
Bana kuzum de
Seni seviyorum de
Yine eskisi gibi.
Ama...
Gelmezsin, zaten biliyorum
Benimkisi hayal sadece.
Ama...
Gelince beni çok üzüyorsun
En iyisi gelmemen galiba.
Sonra gülümsedi. 'Sayende şair oldum galiba' dedi. Bütün aşklar hüzünlü müdür? Mutlu aşk yok mudur?
-Bizimkisi kırık bir aşk hikayesi oldu. Kayahan'ın şarkısı gibi.
Sonra yine buruk bir gülümseme oluştu dudağının kenarında. İçini çekti.
-Ülkemde kan gövdeyi götürüyor. Ben aşk acısı çekiyorum.

Not: Öykü, şiir, deneme türünün karışımı kurgu bir yazı oluşturdum.

20 Haziran 2016 3-4 dakika 92 öyküsü var.
Yorumlar