Kötülerde Sever

Gece yine yalnızdı güneşinden yoksun, sonsuz tane yıldız vardı etrafında ama güneşi olmadığı için yalnızdı. İşte öyle bir gecede Kötü at koşturuyordu zaten tek dostu geceydi gece yalnızlıktan can çekişmesine rağmen...
Kötüleri kimse sevmez dedi kendi kendine karanlık geceler bile. Kötülerin dostu olmaz olmamalı. peki ya kötüler kimseyi sever mi, dost bulmak zor mu? Kötünün aklına çengelli noktalar sıralandı ardı ardına...
Kötü saçları yarım kesilmiş kedi misali başın, jilet yemişçesine yırtık dili,kırık dişleri,ısırılmış gibi dudakları, kolları baştan sona neşter izleri, her izin üzerine yeni iz tekrarlanmış, ufak boylu; tacizden, hırsızlıktan torbacılıktan onlarca dosyası olan kışın içerde yazın dışarıda bir kötüydü...

Tuhaftı bu soruya yok cevabı verse de Kötüde sevmişti hem de çok kötü sevmişti...
Hem de çocukken yüzüne tüküren birini. Çocukken başka yıkıntılardan gelen yağmacılar kızı almış ve onlardan kimse bir şey diyememişti ve ki geri kaçtığında hepsinin yüzüne tükürmüştü sonra çekip gitmişti.İşte Kötüde onu sevmişti yeni anlamıştı yada yeni kendisine söylüyebilyordu. Her gün onu gözetliyordu, artık sevdiği kötü biri değil dedi kendi kendine sonra o da kötü dedi sanki bu kötü cenabet mi başını yıkayınca üstünden atabilesin diye düşündü.
Sevdiği fark etmişti onu ve hoşuna gidiyordu kızın. Peki kızda seviyor muydu onu, bunun cevabı Kötüler sevilir miydi de saklı...Bir gün kız Kötünün geldiği saatleri gözlemledi ve onu bekledi, kötü her şeyden habersiz onu bulmaya çalışıyordu. Birden karşına geçti kız Kötünün.
-hoş geldin dedi Kötü.
Neyine hoş gelmişse o da şaşırdı ağzından çıkanlara ama sevdiğinin gülmesi biraz da olsa heyecanını yatıştırdı.
-hoş bulduk dedi kız.

Biraz eski günlerden bahsettiler, kız siz beni bırakınca bende eski yerime geri döndüm.Kötü garip bir duygu yaşadı bunun ismi utanmaydı. Demek dedi.Kötülerde utanır zamanı keşke geriye alabilseydim. Anladı ki Kötülerde pişman olur. Sevdiği onu kimseye yerimi söyleme burada huzurluyum geri alırlar.
Kızın korktuğu başına gelmişti biri Kötüyü takip etmiş ve kızı görmüştü ve bir şekilde ima etmiş Kötüde bunu kıza söylemişti. Yapılabilecek tek şey vardı o da kaçmaktı ve bu Kötünün hoşuna gitmişti hayatında ilk kez biri için endişelense de..
Kaçmaları için para gerekiyordu ve Kötünün ölene kadar ot içecek kadar parası vardı hiç çalışmasa bile hem ne kadar yaşayabilirdi ki. Kötülere bir şey olmaz derler ama kötüler bilir ne olduğunu...
Yine yetmezdi gelecekleri için, gelecek için bir çuval para gerekiyormuş. Kötü bir kelime daha öğrendi gelecek kelimesi ve bunu sürekli demek hoşuna gidiyordu...
Yapılacaklar belliydi o hafta ıskontoyu alacak torbadan gelenleri kimseye vermeyecekti. bunu sevdiğine anlattı sevdiğin gözü ışıldadı bu durumu çözümleyecek kadar akıllıydı ama kendini kandırmak zorundaydı. Plan basitti çanta akşam sevdiğinde kalacak sevdiğiyle sabah buluşup Kurtalan ekspresle kaçacaklardı.
Kötü yapılması gerekenleri yaptı sabah buluşmaları gereken yere gitti ama sevdiği yoktu belki Yeşilçam sinemalarında olduğu gibi bir not bırakır- seni sevdim ama olmadı- diye yerdeki her çöpe baktı., öyle bir şey yoktu ama Yeşilçam filmlerinde olduğu gibi iş verenleri ayağından vurdular ve çeşitli işkencelerde bulundular...
Olanlar Kötünü anlamayacağı kadar kötü,unutamayacağı kadar derin,kaldıramayacağı kadar ağırdı. yapılacak tek şey vardı aşk ruleti oynamak en ince damarına ereyonu şırınga etmek adını bile doğru söyleyemediği ereyonu. Önce kolları kasıllı kaldı, sonra başı ağrımaya başladı bulantı hisseti, ve öldü

09 Nisan 2011 3-4 dakika 8 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar