Mars'tan Büyük Göç Hazırlığı

''Türkiye'de binlerce kişiyi dolandıran Çiftlik Bank CEO'su 'Tosuncuk' lakaplı Mehmet Aydın cezaevine girdikten sonra ilk kez konuştu. Avukatı aracılığıyla bir mektup gönderen Aydın, tek pişmanlığının evlenmek olduğunu ifade ederken 2028'de serbest kalma planları yaptığını ifade etti. Serbest kalırsa Mars'a gideceğini ifade eden Aydın, cezaevinde yeni halinin fotoğrafını paylaştı.'' BASINDAN

Tosuncuk bu, fikir var, fikir var, fikirden fikre fark var. Durur mu hiç, cezaevinde bile bir şeyler gelir aklına illaki. Her ne kadar 75.000 Yıldan fazla ceza istense de hakkında, Tosuncuğumuz muhtemelen bir iki sene içinde kendini dışarıda bulacaktır illaki... Bizde böyle adalet sistemi ne yapalım. 75000 yıl ceza istenen adamlar belki de yetmişbeş haftada dışarı çıkacaktır...

Marsı kafasına takmış bu adam ama, bu arada kulağımıza gelen haberlere göre Mars Gezegeninde büyük tedirginlik varmış Mehmet Aydın buraya gelecek diye. Mars Parlamentosunda Çiftlik Bank Sahibi Mehmet Aydın gelmeden neler yaparız, nerelere kaçarız diye kıyasıya tartışma oluyor, hatta kavgalar çıkıyormuş muhalefet ve iktidar partisinin vekilleri arasında...

Mars Gezegeninin ileri gelenleri bu konuda vatandaşları arasında referandum yapıp, Marsı terk ettikten sonra Uranüs Gezegenine mi, Satürn Gezegenine mi gitsek yoksa Jüpiter'e mi gitsek diye Mehmet Aydın gelmeden, çok şiddetli tartışmalar yapıyorlarmış...

Saha ajanlarımızın ve daha önce Marsa gitmiş insansız uzay araçlarımızın Marstan bildirdiğine göre Mehmet Aydın gelmeden Andromeda Galaksisine gitsek diye de düşünenler varmış, ancak ışık hızı ile bile iki milyar yıl uzakta olduğu için bu düşünceden vaz geçilmiş...

Mars Gezegeninin ana muhalefet partisi ve iktidar partisinin vekilleri Çiftlik Bank Ceosu Mehmet Aydın'dan anlık haberler almak için dünyaya bir iki ajan gönderip, hapishanede yanına sokulup, kesin geliş tarihini netleştirdikten sonra, en uzakta hangi gezegen varsa artık ona gitmek için hızlı şekilde hazırlıklar yapıyorlarmış... Bilgi kaynaklarımız sağlamdır...

Bu arada Marsa gitmenin, Mars Turistliğinin çok pahalı olduğunu da söyleyen ve bilen Çiftlik Bank Ceosu Mehmet Aydın Marsa gitmeden önce finansman sağlamak için ''İki Mars Bir Ters Bank.'' diye bir banka kuracağım ve de ondan sağladığım finansman ile bu işi de alnımın akı ile kıyısından köşesinden becereceğim.'' demiştir...

23 Ocak 2024 2-3 dakika 631 öyküsü var.
Yorumlar