Mavi İle Söyleşi

Hayvanlar aleminden çıkıp, renkler alemine geçiş yapacağız bu hafta ki programımızda sevgili izleyiciler. Karşınızda hepinizin çok sevdiği renk olan mavi var.

- Hoş geldiniz Sayın Mavi.

- Hoş bulduk Sayın Turgut.

- Sayın Mavi, siz tam olarak neyi ifade ediyorsunuz ?

-  Genellikle huzur, sakinlik, güven ve ferahlık gibi olumlu duyguları ifade ederiz. Ayrıca insanlara daha pozitif bir enerji ve sükunet hissi veririz.

- Denizi mi daha çok seversiniz, yoksa gökyüzünü mü ? Malum, onlarda tam bir uyum içindesiniz.

- İkisini de çok severim. Onlar benim sembolik varlığımı temsil ediyorlar. Ne ben, onlarsız kalabilirim; ne de onlar, bensiz durabilirler.

- Sizin bir de ton renkleriniz vardı değil mi Sayın Mavi. Bunlar hakkında bize biraz bilgi verebilir misiniz ?

- Doğal olarak bilirsiniz zaten. Koyu mavi ve açık mavi renkler, benim en iyi yardımcılarımdır diyebilirim. Koyu mavi, zeka, ağırlık ve gelenek duygusunu yansıtır. Açık mavi ise, özgürlük ve güvenlikle ilişkilidir.

- Peki, insanlar sizi neden çok seviyor olabilir Sayın Mavi ?

- Yapılan araştırmalara göre, stresi azaltıcı özellikleriyle de bilinirmişiz sanırım. Hem giyimde, hem de ev dekorasyonunda kullanımıyla sakin bir atmosfer sağlarmışız.

- Mavi ruh diye bir şey varmış. Ona ilgili bir alanınız var mıydı ?

- Yok Sayın Turgut. Maviruh, maviruh tohumunun 7 günde olgunlaşmasıyla oluşan çiçek mahsülüdür.

- Konuyu biraz dağıtalım isterseniz Sayın Mavi. Sizden kısacık bir şarkı alabilir miyiz acaba ?

- Hay hay, söyleyeyim. İmparator İbrahim Tatlıses'in çok sevdiğim bir şarkısı var. Onu söyleyeyim. Mavi mavi masmavi, gözleri boncuk mavi, bir gördüm aşık oldum, şu gelen kimin yari ?

- Ne güzel söylediniz Sayın Mavi. Sizi de, kadınların o mavi gözlerine çok yakıştırıyorlar doğrusu.

- Son kez bir soru daha sormak istiyorum. Herkes sizi çok severken, siz hangi rengi seversiniz ?

- Bordo rengini severim mesela. Çünkü ben Trabzonspor'luyum.  Bordo- Mavi, Bordo- Mavi...

- Sizinle muhabbete doyum olmuyordu lakin, süremizin sonuna gelmiş bulunuyoruz. Ne diyeceksiniz ?

- Canınızın sağlığı tabi ki Sayın Turgut. Çok memnun oldum. Hayırlı geceler olsun.

- Size de Sayın Mavi. 

Evet, en çekici ve en alıcı renkden olan Mavi renk hakkında tüm bilinmesi gereken bilgileri sizlere aktardık sanırım. Başka bir programda, başka bir renkle buluşmak üzere hoşça kalın efendim. 

16 Nisan 2024 2-3 dakika 84 öyküsü var.
Beğenenler (2)
Yorumlar