Mektup

Hayatımıza teknoloji girdiğinden beri yaşantımızda pek çok şey deyişti.Önceleri insanlar birbirlerine mektuplar yazıp haberleşirdi.Sevgililer kokulu zarflar,kokulu mendiller yollardı birbirlerine.Kimileride mektubun ucunu yakar,sevgisinin nekadar byüyük olduğunu belli ederdi.Oysa artık sms,face,msn denen teknolojı harikaları var.Dolayısıyle o anlamlı mısraları taşıyan,kimini ağlatan,kiminide güldüren mektuplar malesef kalmadı.Daha eskilerden bahsedersek,posta güvercinleri ne yapsınlar.Sanırım bu teknolojı harıkalarını onlarda kınarlar^^bu lafımız elbetteki mecazi anlamda ^maksat espiri.Esas büyük yük o posta güvercinlerinde imiş.Ama şimdi, yani günümüzde bir tek tıkla herşey kolay.Uzaklardaki sevdiklerimize hemen ulaşabiliyoruz.Haberleşip acımızı,sevincimizi paylaşabiliyoruz.Hakkını vermek lazım doğrusu.Ben hala bir postacı gösem hüzünlenirim,o eski yıllardaki güzel mektuplar kalmadı artık diye.
Şimdi artık postacıdan gelenler,banka ekstraları,faturalar vs.vs.Karar verdim ayda birde olsa artık bende uzaklardaki sevdiklerime mektup yazacağım.Gül kokulu,ucu yanık olmasada o güzel satırları yazıp sevdiklerime eski haberleşme yolları ile arada bir ulaşacağım.Eskiden bayram kartları,tebrikler vardı oysa şimdi bir hazır sms herşeyi hallediyor.Şahsen ben o anlamlı msıralar ile yazılmış mektupları özlüyorum.Belki ilerdeki yıllarda daha ne teknolojik harikalar çıkacak.Ama mektup herzaman akıllarda kalcak.İnsanlar en azından ,eskiden mektup yazıyorlarmış diyecekler.Ne olur ayda birde olsa mektup yazalım,en azından mektubun unutulmadığını hatırlatalım.

03 Temmuz 2011 1-2 dakika 11 öyküsü var.
Yorumlar