Melih Beyin son günlüğü..

''Günlük


Tarih 12 Mart 1995.Bugün 55 yaşıma girdim.Yavaş yavaş yaşlanıyorum.Gözlerşmin altında torbalar oluşmaya başladı.Kendimi yorgun ve bitmiş bir pil gibi hissediyorum.Artık,Önceki Eski Melih kalmadı geride.. Hani o gençken kızların peşinde koştuğu karizma yakışıklı..
Saçlarım git gide ağırıyor..yaşım 55 ama kendimi 70'lik bir dede gibi hissediyorum.Aynada kendimden korkar bakamaz oldum..Bir ayağım çukurda...Daha çok dayanabileceğimi sanmıyorum...
Sanırı Yaşlanıyorum...yaşlılığı tatmanın vakti geldi sanırım...

En yakın arkadaşım 59 yaşında ve hala 20'lik bir delikanlı gibi gözüküyor...Ama Ben , Ama ben 70 lik bir dede.... sadece 77'lik bir dede gibi hissediyorum kendimi....Sen ölünce Selin sensizliğe dayanamadım ölmek istedim ama olmadı..BU üzüntülerim sadece erken yaşlılığıma sebep oldu..Belki bu satırları yazarken öleceğim veyahut bu sabah , yarın veya şuan bu saniyede...
Hiç belli olmaz.. Saat nerdeyse 22:00 oldu.. Uyuma vakti geldi sanırım ama direnmeye çalışıyorum.. Bu son yazışım olursa diye herşeyi buraya sığdırmaya çalışıyorum...
Uyuyacağım belki uyanmadan ölürüm,belkide şimdi..Sessizce kimsesizce ölürüm...Zamanı gelince hepimiz ölmeyecekmiyiz zaten?...
Ölücez Elebette belki benimde zamanım geli..Belki bu sadece br kuruntu ama ne yapayım bu yaşta bu halde ölümü düşünmeden yapamıyorum..Selin'i hala...''

Mehmet babasının bu satırlarını okurken gözlerinde yaş kalmamıştır artık hışkıra hışkıra ağlıyordur...BABASININ bunu yarım bırakmasının sebebi ise ölmesidir ..Babam öleceğinibiliyormuş demiş ve ağlamaya başlamışş..Mehmet babasının ölümünden sonra dayanamamış ve ardından Yatağa düşer ve kanser geçirir.Bir süre sonra oda ölür...

07 Ağustos 2009 1-2 dakika 2 öyküsü var.
Yorumlar (1)