Memur

Bağdaş kurmuş oya örüyordu. Ağzında sakız vardı. Gözlüğün üzerinden ara ara karşıda televizyon izleyen kızına bakıyordu. En son bakışında 

-Kızım seni istemeye gelecekler 

-Anne ben istemiyorum

-Memurmuş  verelim seni ben seni düşünüyorum kızım

   İkisi de sustular. Emine'nin aklında sevdiği vardı. Sevdiğinin işsiz olmasından dolayı annesi de onu istemiyordu. Bu yüzden o da kimsenin gelmesini kabul etmiyordu. Canı sıkılmıştı y Emine'nin izlemiyordu ama öyle dalmıştı televizyona

-Kızım bir gelsinler belki beğenirsin aşk karın doyurmuyor. Ben boşa mı konuşuyorum sanıyorsun bunca yıldır yaşıyorum çok şey gördüm. Bırak şu oğlanı seni mutlu edemez o

  - İster gelsinler ister gelmesinler geldikleri gibi de giderler dedi. 


Emine ve Hasan bir yıldır birliktelerdi haliyle birbirlerine alışmışlar derin bi sevgi beslemişlerdi. Hasan iyi bir insandı ancak bu hiçbişiye fayda vermiyordu sevmenin yetmediğini cümle alem ona kanıtlıyordu. En yakınındakiler bile '' Büyük cesaret '' diyordu. Annesi babası arkasında durmaya çekiniyordu duruyordu fakat ama korkarak çünkü onlarında birikimi yoktı. Bir de kayın tarafı hiçbiri olumlu bakmıyordu. Hal böyleyken Hasan düşüncelerden mahcupluktan başını yerden kaldıramıyordu. 

İkisi birbirlerini seviyordu elbette direniyorlardı ama bir yerde de artk kopması gerekiyordu Dört bir yandan Emine'ye görücüler geliyordu, polisi doktoru askeri.. Oğlu iş bulan herkes kız aramaya çıkıyordu oğluna. Hasan bunları gördükçe her şeyden tiksiniyordu. Emine ise her gün baskı altına kalıyordu her gelen ona akıl veriyor '' Sen deli misin kızım bu kadar görücü var al birini keyfine bak'' diyordu. Zaten günümüzde çoğu kızın ortak özelliği oturup evde koca beklemek ve seçtiği kocayla övünmek değil mi? 

    Her görücü geldikçe Emine' nin aklı karışıyordu. O da bu durumdan memnun oluyordu çünkü kendini güzel hissettiriyordu. Her geçen gün fikri mutasyona uğruyordu. 'Artık Hasan' a şartlar koşuyordu işini bul gel memur ol gel diye. Bu serüven bir süre böyle devam etti. 

 Sonunda hem memur hem yakışıklı bir görücü gelmişti  Emine'ye onu görür görmez fikri değişmişti. Hasan'la olamayacağını bu memurdan sonra düşünmeye başlamıştı. 

12 Ağustos 2021 2-3 dakika 25 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar