Miniciktim Terkedildim

- '' Miniciktim. Biri dokunsa sert , ölürdüm. Tek konuşma şeklim aglamaktı. Acıkıyordum ağlıyordum , çişimi yapıyordum ağlıyordum , canım sıkılıyordu ağlıyordum. Elimden başka birşey gelmiyordu , minicik ellerim ne yapabilirdim ki. Etrafımda konuşulanları anlamıyordum , baba denilen varlığı hiç görmedim. Bir anne vardı sürekli ağlıyordu , durmadan. Sonra bir kadın daha vardı , arada bana bakıyordu sonra gözlerini çeviriyordu aniden , hiç dokunduğunu hissetmedim bana , gözlerimi açtığımda ağladığımda ilk onu görmüştüm , beni uzattılar , kafasını çevirdi istemedi beni , halbuki kucağına alsa hissetsem susacaktım. Sonra usüyordum bir gün , hiç birşey göremiyordum , kundağın içene bağlanmıştım , ilk kez o zaman hissettim dokundu bana ! sonra beni yere bıraktı , gitti. Bir sürü el hissettim üzermde sonra , onun dışında bir sürü el.
Ama onu bir daha hiç hissetmedim.
Ben minicik bir bebektim ve o beni terketmişti.

Şimdi hala onu affetmemi istiyor musun Dilara ? ''

- O'nun affedilmesini diliyorum Meriç.
Usulca kalktı ve gitti yanından. Lavaboya girdi , saatlerce agladı. Arkadasına annen öldü diyemedi. Dese de hiç bir sey farketmeyecekti çünkü.

Bazen kelimeler anlamsızdır , işte tam o andaydı Dilara.

26 Ağustos 2011 1-2 dakika 14 öyküsü var.
Yorumlar