Moda Bu Herkesin Takip Ettiği

Bu senenin modası fevkaladeninde fevkinde Bülent Ablamızın deyimi ile... Neler var neler. Neler yok ki neler bu modanın içinde. Jet Sosyete, adı üstünde, uçmuş fiyatlardan bir şeyler almış üstüne hem de kimi Pierre Cardin kimi Nike, kimi Valentino... Görelim bakalım neler almışlar üstlerine...






Yurdumuzun yetiştirdiği ender pop starlardan olan, eşi bulunmaz insan Süveyda Çoksöyler Mont almış Moncler adlı marka mont hem de fiyatı mı, ohoo sudan ucuz 2100 Türk Lirası... Pantolon da eşsiz bir kreasyondan j Brand marka, 649 Liracık. Altı yüz elli lira veriyorsunuz, üstüne bir lira alıyorsunuz. Ayakkabılar da konuşuyor hem de iki üç lisan birden diyeyim yani... Tabi ki bizim eşi bulunmaz sanatçımızın o bir lirayı kasada bulunan yoksul çocuklara yardım kutusuna atmadığını asla aklınızın köşesinden bile geçirmeyin, attı, attı hem vallahi hem de billahi gözlerimle gördüm, gördüm de hay sen var olasın ablam dedim...






Yine Jet Sosyetemizin önemli simalarından sinema sanatçısı, oynadığı her filimde memleketi ayağa kaldıran Himmet Dikdurur'da marka meraklısı, iciğine ciciğine kadar. Ayakkabıları Nike, öyle yazılıyor da Nayk diye okuyun siz. Sadece 330 Türk Lirası olup, Ray Ban gözlüğü ise sekiz yüz yetmiş Türk Lirası gibi, bizim için büyük, onlar için ise devede kulak bir rakam, fazla abartmanın da gereği yok....






Tenis meraklısı ve yine sahne ve sinema dünyasının unutulmaz isimlerinde Süheyla Tozkoparan'da Chanel marka 13000 Türk liralık çantası ile göz kamaştırmak ile kalmıyor kafa da bulandırıyor. Haliyle bu 13.000 liralık çanta, on asgari ücrete denk gelirken. Süheyla Tozkoparan ise muhabirimize ''Asgari ücret mi o da ne, öyle bir ücret mi var?'' diyerek, bu konu da ki engin bilgisini gözler önüne sererken, muhabirimize bir daha böyle sorular sormaması için rica da bulunuyor... (Bu arada minik kuşun kulağımıza fısıldadığı bilgiler var az buçuk sanırım vergi müfettişleri bu 13000 liralık çantadan sonra hanımefendinin hesaplarını incelemeye almışlar benden duymuş olmayın da)






Şok, şok, şok Jet sosyetemizin ünlü karı kocası manken Didem Yürekyakan ile kıymetli eşi Süheyl Mangırsever de şıklıkları ile her zaman, Zürriyet, Mirniyet, Sabahın Körü ve Akşamın Nuru gazetelerinde boy gösterip, ne kadar şık giyindiklerini tüm eşe dosta ilan etmektedirler. Didem hanımın çantası Chanel marka olup, en iyisi fiyatını söylemeyelim, dudağınız uçuklayabilir çünkü... Ayakkabıları Stella Mac Cartney'den olup sadece 3600 Liracık, pantolon Vakkorama'dan 1400 gibi... Süheyl Bey ise spor giyinip ortalığı yakan tiplerden zaten adidas ayakkabıları 420 Liracık, spor kazak ve montu da tanınmış markalardan biri 600, diğeri ise 820 Türk Lirası...






Bizim Hasan Emmi 2017 modasını en iyi takip eden bir ailenin reisi olarak, bit pazarında ki tanıdık arkadaşından dört taksitte aldığı kot pantolonunu ve gömlek ile kazağını, hem gurur hem de sevinç ile giyerken, hiç bir moda dergisinde, tanınmış gazetelerin magazin ekinde kendisiyle ilgili hiç bir haber, yazı, fotoğraf çıkmamasının gururu ile hayatına devam ediyor...






Hasan Emminin değerli zevceleri Nuriye Hanım ise çocuklarına elleri ile ördüğü kazakları ve eldivenleri, başları için bereleri, en ucuz bir şekilde mal etmeye çalışırken kendisine mal mal bakıp da, amaaan bunlarda giyilir mi, markalar dururken, diye laf edenlere hiç aldırış etmeyerek, kocasının ve çocuklarını gözünde zirveye yerleşiyor. Muhabirimiz Resul Mikrofontutar Nuriye hanıma mikrofonu uzatıp da ''Bu başarınızın sırrı nedir?'' diye sorduğunda. Nuriye hanımın cevabı kısa öz açık ve nettir ''Benim bey bir şey almaya kalktığım da hmmm sakın ha, para yok zaten dedi mi ben de kendi ellerim ile çocuklarıma kazak, eldiven, bere, çorap her bir şeyi örerim.'' diyerek, başarısının sırrının içinde, beyinin büyük emeği olduğunu bildirmiştir muhabirimize...






Hasan Emmi ile Nuriye Hanımın çocukları olan Ayşegül, Şevket ve Bahadır ise 2017 yılının çocuk ve gençlik modası olan bilumum giyecekleri takip etmeyip yine her zaman baş tacı, garibanın ve fakirin ilacı olan Bit Pazarından kullanılmış kot pantolonlar, az kullanılmış kazaklar ve spor ayakkabılarıyla kimselere gösteriş yapmadıkları gibi, gayet mütevazi bir şekilde okullarına gidip gelmekte gururla, arkadaşlarına hava basma işini de akıllarından çıkartıp sade bir şekilde yaşamlarını sürdürme gayreti içerisindedirler...

19 Nisan 2017 4-5 dakika 629 öyküsü var.
Yorumlar