Mor Lacivert Ve Turuncu İle Söyleşi

Bir kez daha sizlerle birlikte olmanın sevincini, kıvancını yaşıyoruz sevgili izleyiciler. Haftalar ne çabuk gelip geçiyor öyle değil mi ? Bu hafta da birbirinden değerli renkler var. Maviye en yakın olan ve frekansı en yüksek olan renk kardeşimiz Sayın Mor var.

- Hoş geldiniz Sayın Mor.

- Hoş bulduk Sayın Turgut.

Ve gündüzün geceye dönüştüğü zamanda gökyüzünün rengi olan Sayın Lacivert'e de hoş geldin demek istiyorum.

- Hoş geldiniz Sayın Lacivert.

- Hoş bulduk Sayın Turgut.

 Ve son olarak da, neşe ve güneşin sıcaklığını simgeleyen Sayın Turuncu var sırada.

- Hoş geldiniz Sayın Turuncu.

- Hoş bulduk Sayın Turgut.

- Sayın Mor, önce sizden başlayalım isterseniz.

- Buyrun, istediğiniz soruları sorabilirsiniz Sayın Turgut.

- Siz tam olarak neyi simgeliyorsunuz ?

- Biz daha çok asaleti simgeleriz. Diğer cevaplarımın arasında ise lüks hayat, zenginlik ve zarafetle ilişkilendirebilirsiniz. Ayrıca dinamik bir renge sahip olarak romantizmi, duygusallığı ve tutkuyu da simgeleriz.

- Sayın Lacivert, sıra sizde.

- Bu sefer ben sana bir şey soracağım Sayın Turgut.

- Sizi dinliyorum Sayın Lacivert.

- Hani size çok güzel bir lacivert takım elbise vermiştim. Onu üzerinizde bulamıyorum, ne oldu ona ?

- O süper, şık takım elbiseyi geçenlerde Ramazan Bayramı'nda giymiştim. Şimdi evde. Lacivert Takım elbiseyi bana hediye ettiğiniz için çok teşekkür ederim, sağolun Sayın Lacivert.

- Sizi daha çok resmiyet dünyasında görüyoruz. Hiç başka yerlerde gördüğümüz yok.

- Ben en çok. otorite ve resmiyet olunan yerlerde gezmeyi severim. Derinlik, bilgelik ve istikrarı temsil ederiz. İş dünyasında, okul üniformalarında, hükümet konağında da sık sık görebilirsiniz beni Sayın Turgut.

- Önceki haftalarda büyük takımlardan bahsettik biraz. Tek Fenerbahçe kaldı.  Sayın Sarı, Sayın Kırmızıyla birlikte geldikleri için Galatasaray'ın şampiyonluğunu konuştuk. Siz şu an teksiniz. Yine Sayın Sarı'yı da getirseydiniz ya Sayın Lacivert.

 O esnada telefonla canlı yayına Sayın Sarı katılmıştır.

- Lacivert kardeşim, nasılsın ? Hiç seni de yalnız bırakır mıyım ? Yan yana gelemesek de uzaktan sana destek vermeye geldim. Sarı- Lacivert, Sarı- Lacivert. Yaşa Fenerbahçeee...

- Çok teşekkürler sevgili dostum benim. Beni arayacağını biliyordum.

- Müsadenizle Sayın Turuncu hakkında da bilgiler alıp, programımızı burda bitirelim.

- Sayın Turuncu, neleri simge ettiğinizi söyler misiniz ?

- Hevesli olmayı, merakı, mutluluğu, yaratıcılığı, kararlılığı, çekimi, başarıyı, cesareti ve enerjik olmayı simgeleriz. İnsan gözü için çok sıcak bir renk olduğundan insanın sıcak hissetmesini sağlarız. Kavuniçi rengi beyne oksijen gitmesini sağlar, canlılık hissi yaratarak beyin faaliyetini hızlandırırız.

- Efendim, hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Bir programımız daha burada bitti.Hayırlı akşamlar olsun.

- Hayırlı akşamlar Sayın Turgut. Sizle muhabbet güzeldi. Asıl biz teşekkür ederiz.

 Bir kez daha görüşmek üzere hepinize esenlik dolu, mutlu günler diliyorum. Allah'a ısmarladık.


22 Nisan 2024 2-3 dakika 86 öyküsü var.
Beğenenler (2)
Yorumlar