Mor Menekseyle Sümbül

Morlugunu, hayattan almisti menekse. hayat renk dagitirken bahtina bu düsmüstü..........................
Sümbül, orali bile degildi hayattan yana,kendi endamini yasiyordu o...............................................
Cok belirgin bir uyusmazlik gibi görünsede her ikisi, aslinda onlari ayrilmaz kilan cok sey vardi aralarinda
Sümbül her defasinda ,mor menekseden yana dert yanardi. bicak gibisin, keskinsin, sakinmiyorsun. derdi...
Mor menekse, sakinmalimiyim !
Gerceklerden sakinilmali mi ?
Yeterince yumusak bulmuyormusun beni ? kadife degilmiyim ! cok mu katiyim ? mütevazi olmadigimi mi iddia ediyorsun. dedi
O zaman, ne isim var senin yaninda simdi...
Sen degilmisin zerdali kusunun sana konmasina izin veren, sen degilmisin bana ihanet eden.............
Zerdali kusu göklerdeyken, simdide benim renklerimle flört ediyorsun. asil keskin olan, sakincasiz olan sen degilmisin ?

Sümbül ,günesin renklerini bahane ederek , mor menekseyi ikna edebilecegini düsünüyordu. Gök kusagi rengarenk degil mi ?
Hayran kaliyordu sümbülün bu ince zekasina. renklerine canlilik geliyordu mor meneksenin, toz pariltilariyla doluyordu ruhu. önüne gecilmez bir arzuyla sümbülü koklamak, öpmek istiyordu icinden. unutmustu her seyi bir anda. filizlenen can damarinin sümbül tarafindan kirildigini unutmustu. bu kirilan filiz, iskin verebilirmiydi mor menekseye bir daha......hala eli varmiyor, kiyamiyordu sümbüle, incinmesin diye ,renklerini sürekli sakliyordu. .....
Sümbül, sende suclusun....dedi. dönerek mor menekseye, suclusun.............................................
Gözlerindeki derinlikten korktum. uzaklasmak istedim. zerdali kusuyla gözlerinden olabildigince uzaklara gitmek istedim. en uzaklarda bile gözlerinin cukurundan cikamiyacagimi görememisim...................



Mor meneksenin gözlerinden, iki damla yas döküldü sümbülün tenine, sümbül o zaman gördü birakipta gittigi ama icinden hic cikamadigi o gözün cukurlarinin hüzünle doldugunu. sümbülün boynu büküldü mor meneksenin kalbinde....

Gögsüne yaslanan sümbülün ,islak saclarini taramaya basladi mor menekse. renklerini cikardi üstünden........

26 Aralık 2010 1-2 dakika 15 öyküsü var.
Yorumlar