Neden

Bir ses duydum kulaklarımda tekrar tekrar yankılanıyordu o ses.... neden.... neden.... neden diye, hıçkırıklarla beraber yatağımdan fırladım.. ter içinde kalmıştım, içimdeki sızıya anlam veremiyordum,boğazım da neden olduğunu bilemediğim düğümler vardı.Yatağımdan fırladım mutfağa doğru yöneldim bir bardak su içip kendime gelmeyi bekliyordum... hafızamı yokluyor o neden kelimesinin anlamını bulamıyordum..... delirecek gibiydim.biran önce sabah olsun istiyordum.televizyonun karşısındaki koltukta uyuyakalmışım biran.... uyandığımda çoktan sabah olmuştu.. bense hala o neden kelimesinin anlamını arıyordum.... birden irkiliverdim telefon sesiyle.telefonu açtığımda bir neden kelimesi duydum sonrası ise benden geçmişti.....................
öldü demişti neden yaptın bunu neden hep senin yüzünden neden....neden.... neden sesleriyle kulağım artık duymaz gözlerimdeki yaş silinmez olmuştu..hıçkırıklarım boğazımı düğümlemiş kendimden geçmiştim................ neden diye soruyordum artık kendime neden sevememiştim onu..... neden anlayamamıştım.değer miydi bunlara, değer miydi kendi bencilliğime,degermiydi kendi mutluluğumun başkalarının mutsuzluğuna neden olmasına,bir hayatın sönmesine değer miydi................................... değer miydi?

28 Temmuz 2008 1-2 dakika 2 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 16 yıl önce

    Kurgusuyla,üslubuyla ve muhtevasıyla kısa ve öz çalışma.

    Tebrik,takdir ve selamlarımla........