Nokta Operasyonlarını Bu Tim Yapar

Bu tim tam da nokta operasyonları için biçilmiş kaftan. Beş on kişi kadar varlar. Operasyon yapılacağı zaman hiç birisi de bir an tereddüt etmez, gözünü de budaktan sakınmazlar asla... Hatta zaman zaman noktalı virgül operasyonları yaptıkları bile görülmüştür...

Üç nokta yan yana veya çoook uzun noktalar silsilesi operasyonları da yaptıkları bilinmektedir... Adları ve rütbelerini mi merak ettiniz? Hemen sayalım tek tek... Mahallenin bebelerinden Burak, İsmail, Tunç, Ali, Cemşit, Cevdet, Tarık, bu kadar değil tabi ki iki üç tane de kız var aralarında Ayşen, Gülce, Sinem... Rütbeleri hepsinin aynı, yok birbirlerinden farkları...

Ben onlara zaman zaman Bozuk Para Değerlendirme Timi de derim... Kimi zaman ikişerli üçerli gruplar halinde operasyon yaparlar, kimi zaman da topluca on kişi birden gelirler Ahmet Ağabeylerine... Hemen çıkartırım kasada birikmiş bozuklukları artık ne varsa, önlerine sererim... Dakkasında kayarlar Bakkal Mehmet Ağabeylerine sakız çikolata, gazoz türünden ne varsa artık homini gırtlak götürürler...

Öbür esnaf arkadaşlarda bilirler bu timi ve nokta operasyonlar yaptıklarını, zaman zaman da onlara yanaşırlar aynı şekilde, Bakkal Mehmet Amcalarının dükkanında kansız bir şekilde operasyonlarını gerçekleştirirler...

Ne yapacağım ben bozuk paraları ki zaten? Cebime koysam rahat durmaz düşerler, fakire versem, bakıyorum fakirlerin hepsi gencecik, eli yüzü düzgün, çalışsalar taşı sıksalar suyunu çıkartacak güçteler. Ben de en iyisi çocukların çikolata, sakız, gazoz operasyonlarında kullanmasına finansman desteği sağlıyorum işte böyle böyle...

Yalnız tabi her şey burada bitmiyor bitmesine... Operasyon yapan timimizin bir de yemini var. Yaşları ilerleyip de büyüyünce haliyle tim den çıkacaklar, eşek kadar oldular mı, o zaman onlarda başka çocukların çikolata sakız, gazoz operasyonlarına destek verecekler, böyle de bir kuralımız var. Büyüyüp de ergenliğe terfi edince sıpalar herkesin önünde yemin edip söz veriyorlar bana ve tüm arkadaşlarına...

01 Temmuz 2019 1-2 dakika 614 öyküsü var.
Beğenenler (2)
Yorumlar