O Kadın

O kim mi? Bundan beş yıl önce tanışıp sonra da sırılsıklam aşık oldugum,delice herkesten kıskandıgım,aklımın da kalbimin de derinliklerine  ismini kazıdıgım, onu göremedigim gün kendini garip,suclu hissettigim,ayrılmamaya  yemin ettigimiz, 'iyiki hayatımdasın,sen olmadaydın ben ne yapardım?'diyerek  beni kendine bağlayan,bundan da bùyùk  mutluluk duyan,sevgi yoksunu o kadın....

"O kim mi?Dogum  gününde  en pahalı takıyı hediye ettigim,yalan mi söyledi bilmem,bana utanmadan sıkılmadan,sorumsuzca:"Çekmeceye koymuştum bir daha bulamadım,kaybettim"diyerek ne hediyeme ne de sevgime sahip çıkamayan o kadın...

"O kim mi"Hangi arkadaşla karşılaşsam sözü ona getirip"Onun ne cok akrabası ne cok arkadaşı var bunca,herkesi tanıyor onu tanımasam ünlü bir şarkıcı sanacagim."diyerek icime  kurtlar düşüren o  kadın....

"O kim mi"Beni yerimden yurdumdan eden,gündüzlerimi zifiri karanlıga  çeviren,perişan eden, dostlarımla aramı açan ve bununla da sanki gurur duyarmışcasına sevinen o kadın....

"O kim mi? "Seviyorum seni",kıyamam sana,canımın içisin,"gibi süslü kelimelerle  aşk oyunu oynayan yalancı o kadın...

Gecenlerde karşılaştık onunla  iki yabancı gibi,ne gözlerimiz tanıdı birbirlerini ne tenlerimiz koskoca bir boşlukta hafif bir esintiydi oysa aşk denen şey.

"Bu kadın kalbimi çalan sonra paramparca dagıtıp leş diye kargaların,çakalların ònùne atandır.diye haykırasım var ama nafile.

Yaşansa da en güzel aşklar,yolunu gözler pişmanlıklar....

19 Mart 2021 1-2 dakika 395 öyküsü var.
Yorumlar