Öğretmen

Öğretmen, alnına ilk ışık vuran sanatkârdır.
Öğretmen, kendisine bilimi ve aklın gücünü rehber edinen bir aydındır.
Öğretmen, pedagojik bilgilerle iyi yetiştirilmiş, bildikleriyle yetinmeyen, yeniliklere ve kendini yenilemeye açık alçak gönüllü bir bilgedir.
Öğretmen, kendisiyle barışık ulusunu ve tüm dünya uluslarını seven; hümanist duyguları kişiliğinde barındıran bir barışseverdir.
Öğretmen, öğrenme-öğretmeye kendini adamış, toplum çıkarlarını kişisel çıkarlardan üstün tutan örnek bir eğiticidir.
Öğretmen, bağımsızlık aşığı, doğrulardan ödün vermeyen bir vatanseverdir.
Öğretmen, esen rüzgârların arkasında sürüklenen değil, rüzgâra karşı yürüyen yiğit kişidir.
Öğretmen, karanlıklarla, cehaletle, gericilikle sürekli savaş içinde olan yılmaz bir kahramandır.
...Ve öğretmenler, geleceğimizin güvencesi çocuklarımızı emanet ettiğimiz birer güvenli limanlardır.
Ne olur, onları iyi yetiştirelim, hak ettikleri saygıyı yıl ve yıllar içinde hep gösterelim... Öğretmenlere olan saygı ve ilgimiz yarınlarımıza, birlik-beraberlik ve barış içinde yaşama irademizin bir göstergesidir.
Bu duygularla saygıdeğer tüm öğretmenlerimizin Öğretmenler Gününü içtenlikle kutlarım. Selam, saygı ve sevgi dileklerimle...

23 Kasım 2016 1-2 dakika 205 öyküsü var.
Yorumlar (2)
  • 7 yıl önce

    Değerli öğretmenimiz

    öğretmenler gününüzü kutlarız

    sevgi ve saygılarımızla👑

  • 7 yıl önce

    ilgi ve içtenliğinize teşekkür ederin saygı-sevgi değer kalem dost Sermin hanımefendi. selam ve saygımla.