Özkan'ın Muhabbetleri

Çok söz yalansız çok para haramsız olmaz demiş atalarımız hatta biraz daha ileri gidip nerde çokluk orda bokluk deyivermişler.Bazı insanlar her nedense her yere laf yetiştirmeyi hüner bilirler,sanki susmak onlar için bir azaptır,suçtur.

Özkan'ın muhabbetleri bazen eğlenceli olsa da bazen kabak tadı veriyor,onu ne zaman görsem etrafına üç beş kişiyi toplamış onlara bir şeyler anlatıyor.Tanımayan birisini kandırmak kolaydır, o da kürsüdeki siyasetçiler gibi ağzına geleni söylüyor,ne sözünü kesen olur ne karşı çıkan hep o haklıdır,sonunda kendisini kahraman ilan ettirir.

Özkan'ı gördüğüm zaman çocukluğumuzda izlemeye doyamadığımız "Neşeli Günler" filmindeki sahneleri hatırlarım:

"Ben Amarika'dayken..."

Rahmetli Münir Özkul da şöyle der:

"Ulan Ziya,anladık atıyorsun ama bari yutulur cinsten olsun be oğlum!"

Aslan avını anlatırken ise," atma Ziya,"repliği hala unutulmaz.

Benim gözümde o işyerimizin Ziya'sı,ayrıca bir numaralı feminist,kadınların yaptıkları hataları görmezden gelirken erkeklerin yaptığı hatalarda pireyi deve yapar.Yaklaşık onu 6 yıldır tanıyorum hem mesai arkadaşım hem de meslektaşım;güya her sene yurt dışına gider,evlenir,araba alır ama hiçbiri olmaz.Evlense bile mutlu olacağını sanmam zaten herkes evlenmemeli...

" Boşandıktan sonra bir kız arkadaşım oldu ve onunla beraber yaşamaya başladık bana aşıktı.Bir gün sosyal medyada gezinirken yanımdaydı,tanıyor alabileceğimiz arkadaşlar öneriliyor ya,gözüne çarpmış birinin profili"dur"dedi,önceden arkadaşıymış, sonra onunla konuşmaya başladı ve hatta evlendiler,beni de düğüne davet ettiler, gittim."

"Atma Ziya,insan,sevgilisinin sevgilisi olmasına izin verip onun düğününe gider mi?"

02 Aralık 2023 1-2 dakika 406 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar