Paskal

Paskal

Merhabalar ben Ece sizlere köpeğim paskal ile hatırladığım yaşadığımız şeyleri anlatacağım. Paskal ben beş yaşımdayken gelmişti. O daha küçücüktü çok sevmiştim onu ilk geldiğinde onunla oyun oynadık, yıkadık sonra ilk gün öyle geçti. Kucağımıza gelmeyi çok seviyordu hep kucağımıza gelirdi. Geldiğinden birkaç gün sonra çakal gelip onu boğmaya çalışmış ama paskal odunluklara girerek yaralı kurtulmuştu. Kalçası yaralanmıştı. Veteriner geldi yaralanan yerini sardılar o günden sonra paskalı kulübe gibi bir yer vardı oraya koyuyorduk. Akşam içeri alıyorduk sabah çıkarıyorduk. Küçüklüğünden hatırladıklarım bu kadar. Paskal büyümüştü. Benim bir parçam gibiydi. Bir gün A.İ. diye biri var o caminin önünden geçerken paskala girebi (ince balta) atmış gözüne gelmiş. Gözünün yan tarafında bir siyahlık vardı ben bilmiyordum böyle bir şey olduğunu bilseydim kıyameti koparırdım. Paskalı kimse sevmezdi. Birkaç kişi haricinde paskala bağırırlardı, kovarlardı. Ben paskala kötü davranan kimseyi sevmezdim. Bir gün herkesi şaşırttı paskal kahraman oldu. A.İ.’ın karısıyla R.G. kavga ederlerken R.G. ’ü kurtardı. Kadının altından .Mahkemelik oldular falan mahkemede A.İ.’ın karısı hakime diyor ki bunların köpeği beni ısırdı. Babaannem şahit olarak gitmişti oraya babaannem hemen savunmaya geçti. Hakim şöyle söyledi :bir köpek ısırması 6 yıldan başlar. Babaannem sustu bu olay da bu kadar. Paskal bir gün A.İ. bizim evin önünden geçerken ona saldırdı montunu yırttı içimden: iyi yaptı hak etmişti. Diyordum. fazla uzatmak istemiyorum birkaç yıl sonra paskal altı yedi yaşlarında ama hala sağlıklı A.İ. bu seferde bizim köpeği savcılığa şikayet ediyor. Daha sonra babama diyorlar ki :köpeğinizi ya bir yere kapatın yada öldürün. tabii ki de öldürmedik balkona koyduk her gün balkondaydı çok canı sıkılıyordu artık eskisi gibi değildi. O mutlu köpek gitmiş yerine mutsuz bir köpek gelmişti. Çok üzülüyordum. Sevdiği kişilere bile saldırmaya başlamıştı. Orucun ilk günü kayboldu bir daha geri dönmedi. Bir yıl oldu nerdeyse kaybolduğu çok ağladım aradım ama bulamadım. Hala daha bir umutla belki gelir diyorum…

03 Nisan 2021 2-3 dakika 1 öyküsü var.
Beğenenler (5)
Yorumlar (2)
  • 3 yıl önce

    Merhaba Ece hoş geldin en genç yazarımız olarak aramıza hayvanları sevmek ve onlara sevgiye bakmak en doğrusu kaybolduklarında da hepimiz üzülürüz

  • 3 yıl önce

    Hoş geldin Ece , Kalemine sevgiyle :))