Pastırma Kredisi

Biz emekli adamlar senede bir ya da bilemedin iki kere yüz gram pastırma alıp da yediysek yiyebiliyorsak ne mutlu bize... Pastırma deyip de geçmeyin, çok kıymetli bir besindir, hele de yanına iki piliç yumurtası kırdınız mı oooooh ki oh! Değmeyin keyiflerimize...

Şimdi girsem bir büyük marketten içeri bir kilo pastırmaya gömsem emekli maaşımın bir kısmını acaba iyi bir yatırım yapmış olur muyum, diye de düşünemiyorum. Kayserili arkadaşlarım var, ara sıra onlardan rica etsem, getirirler getirmesine de, parasını da vermek lazım illaki, ayıp olur sonra, hem getirttir hem de para verme, olmaz, o işe gelemem hiç...

Yoksa, yoksa, sucuk da benzeri bir besin maddesi, pastırmadan sucuğa mı dönsem, o da olmadı salam filan da idare etmez mi ki... Bilemedim. Benzese de yine de aynı tadı vermez eminim ki... Türküsü bile var değil mi ''Hani ya da benim elli de gram pastırmam pastırmam.'' öyle devam edip gidiyor işte... Hani ya da benim elli gram sucuğum da ya da salamım demiyorlar ille de pastırma...

En iyisi tanıdık bankacı arkadaşlarım var onlara gidip pastırma kredisi başvurusu yapayım. İllaki bir bankada pastırma kredisi vardır... Yok mudur? Ha, yok diyorsunuz sizde, tüketici kredisinin içinde mi değerlendirirler ... Olsun biz de tüketici kredisi çeker gider alırız pastırmamızı...

Bak nasıl aklıma düştü şimdi bu pastırma yahu! Nasıl etsek eylesek de bir yerden pastırma bulsak sonrada üstüne iki üç yumurta kırsak, midemizde bayram etse... Dur bakayım arkadaş sayfamdaki Kayserili olduğunu bildiğim arkadaşlarımı bir araştırayım, belki kafalarımda onları hediye mediye getirirler... Ben de onlara zeytin incir filan yollarım...

O değil de bu sıralar yemekler ile ilgili çok rüyalar görüyorum, şimdi sen gel pastırma olarak rüyama bir gir, hayatta görmesek de bari rüyada filan gördük diye de hava atarız dostlarımıza arkadaşlarımıza... Bakarsın bazı rüyalarda gerçek olur. Gider pastırmalı pide yaptırırız bizim Faik Abinin pideci dükkanında... Kokusu bile bir değişik olur billahi, şimdi burnumda tüttü... Olsa da yesek...

23 Şubat 2024 2-3 dakika 631 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar