Rüyama Giren Kuruşlar

Rüyama giriyor, ama nasıl giriyor, nereden boşluk buluyor da giriyor işte onu bir türlü bulamıyorum. Neden bulamıyorum onu da bilemiyorum... Tam markette kasadayken. kasiyer kız aldıklarımı yazıyor, yazıyor yazmasına da hesap tamı tamına 699.99 kuruş tutuyor. Ben de seviniyorum kasada yedi yüz lira vereceğim ama üstüne de bir kuruş alacağım derken aniden uyanıyorum kan ter içinde...

Başka bir zaman diliminde başka bir rüyada yine karşılaşıyoruz kuruşlar ile... Bu kuruşlar beni herhalde çok seviyor diye içimden geçirmeden duramıyorum. Acaba diyorum dar gelirli, bol giderli, çok atarlı bir küçük esnaf emeklisi olduğumuzdan mıdır bu kuruşlar benim peşimi bırakmıyor? Düşünüyorum düşünüyorum aklıma da başka bir şey gelmiyor...

Yine rüyalar, yine kuruşlar ile cebelleşmeler... Tam yolda yürürken kocaman bir binanın üzerinden benim üzerime bir kuruşlar, beş kuruşlar, on kuruşlar yağıyor... Tam yoldan kuruşları toplayacağım zaman, on kuruşlardan birisi dile gelip ''Hoop hemşerim hooop üzerimize sakın basma, topla bizi topla on tanemiz bir lira yüz tanemiz on lira yapıyor, ne haber koçummmm!'' böyle bir muhabbete dalıyoruz kuruşlar ile...

Bende uykuda bitmez rüyalarda bitmez. Bir ara bir kuruşlardan, on kuruşlardan, beş kuruşlardan tam kurtuldum diyecekken onların arasından ortası delik on paralar ortaya çıkmaz mı... Çıkmaz diyorsanız yanılıyorsunuz, çıkıyor çünkü... On para da kuruşlara dönerek ''Ah ki ah! beni ortadan yaraladılar delik deşik ettiler kardeşler.'' diyor...

Of ki offfffff! Yahu bu kuruşlardan başka bir şey niye girmiyor rüyalarıma? Yine geldi girdiler rüyalarıma... Markete gidiyorum bir şeyler almışım yine... Rüya işte emekli maaşıyla dünyanın malzemesini almışım. Kasaya gelmişim kasiyer güzel bayanın birisi... Hesabım 4599.90 kuruş... Omzumda bir çuval kasaya döküyorum. Kasiyer bayana dönüp ''Ben bu hesabı bir kuruş, beş kuruş ve on kuruşlar ile ödeyeceğim.'' deyip kasada ki bayanı da yanağından öpüp ''Say bakalım güzelim.'' diyorum. O sırada kasiyer bayan güvenliği çağırıyor ve de bana bir güzel sopa attırıyor, o anda kan ter içinde uyanıyorum. Olan kan ve tere oluyor, benimse başımda kuşlar uçuşuyor...

01 Kasım 2023 2-3 dakika 631 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar