Sağu/m 1

Ahhhh...
Yıllar ...
Emdikçe özlemleri tası tarağı topladık,yola koyulduk.ürküten seferlere düş koyduk.Anılar ısınttıkça ağrıları ,sadaklarda zehirli oklar gani oldu.Miadı olmayan zamane ah...
Çocukluğun sarp geçitlerinde ,dolanan gölgelere tutsakken yüreklerimiz, simsarların elinde slogan geçmişimiz..
En çok ağrıyan yanımızla haşir neşir günümüz..






Seni sarıp sarmalamışlar iki metrelik kundağa, çatlaklarından boy veren ışıklara aldırmadan öylece uyuyordun...öylece dalmıştın ..
Ve ben sena ilk defa görmüş gibi,ilk defa tenine dokunmuş gibi,ilk defa yeşilinde kaybolmuş gibi hayretler içinde baktım ..yoo yooo bakakaldım öylesi öylesine ağrılı ...




Dokunmalımıydı efkâr demli tenine?
Akları kederine eş saçlarını okşamalımıydı?
Nasırlı ellerini yüreğime dayayıp ağlamalımıydı sağucu sedam?
Sararmış tenine kondurduğum buseleri hisseder miydin o vakit?
Ya ya yeşil gözlerin ah hala açık hala bana bakarken biri, ellerimle gömmeli miydim ışığını zifire?
Ne yapmalıydım?
Yıllarımın sahibi ,varlığımın müsebbibi yatarken yerde ne yapmalıydım?



Hani kızların ilk aşkı babalarıymış derler ya benimkide o cinsten. Gördüğüm en güzel gözlerin sahibi duyduğum en buğulu ses ona aitti, en heybetli en yakışıklı en sevecen en koruyucu ve en kederli benim babamdı...




Şimdi övgülerimin yeganesi sırt üstü yatıyordu..Hareketsiz ,bitap ,yorgun ,sessiz ,sedasız..
Ve ben!!!
Gözlerime sığdıramadığım; gönlümde okyanuslar büyüttüğüm adama son kez bakıyor olmalıydım... Ne yapılırdı son defa ne yapılmalıydı?





Zılgıt sesleri beynimi tırmalarken saçlarına dokundum usulca rüzgârların kavgasına şahitliğim o zamandan kalma...




Tenine dokunmak ürkütürken benliğimi ömrümün en yavan sofasının açlığında iki büklümdüm şimdi...aysbergden giysi giymişti teni...buzul yamaçlarında bedeninin ellerine takıldı gözlerim elleri nasırlı ,elleri bitkin, iyi yanda koparılmış iki daldı sanki....usulca yüreğime bastırdım düştükçe iki yanına yeniden sarılıyorum ellerine ve yeniden yüreğime sokuyorum...kızılca kıyamet bu olmalıydı ..gözleri sesleniyordu bana yeşil yeşil...?hazal'im canımın içi dökme nemini? ...

06 Ağustos 2009 2-3 dakika 5 öyküsü var.
Yorumlar