Sam Amcayı Kendi Yeğenleri de İplemiyor

Sam Amca bu dünyanın jandarmasıydı bir zamanlar. Sayısız yeğeni akrabası var. Duyduğumuza göre kendi yeğenleri de iplemiyor artık. Hayır o iplemiyor kelimesinin yanına başka bir kelime koyardım ama, terbiyem müsait değil, ancak siz anladınız onu...

Yeğenlerinin olduğu bir çok şehirde amcalarına baş kaldırmışlar. Şıkıdım şıkıdım çok üzüldüm çooook. Sam Amcacım amcaların amcası orada bir çok şehirde sana isyanlar varmış. Etme bulma dünyası Sam'cım... Dua ediyorum sana, ama beddua... Neticede bedde olsa dua işte... İnşallah bundan sonra burnun ..oktan kurtulmaz... Teneşirlere meneşirlere gelirsin...

Trampa Dayın, diğer gerzek dayın Baydını epey sıkıştırıp Joe sende bizi iyi baydın diyormuş... Baydın dayının kulağı duymayıp gözü de az gördüğü için cevap veremiyormuş Trampa Dayına... Geçenlerde Baydın Dayıcın tam kürsüde konuşurken düşüyormuş da zor tutmuşlar Ciya'nın adamları... Ayağa kalkınca da ciyak ciyak bağırmış, nerede bu Ciya, nerede bu devlet diye...

Sam Amca bu sıralar Ortadoğu'ya epey çomak sokmaya çalışıyormuşsun, çomak sokturmuyorlarmış! Kargaşa yaratmaya çalışıyormuşsun, kargaşa yarattırmıyorlarmış! Silah milah satmaya çalışıyormuşsun, silah milah sattırmıyorlarmış. Kendini ilah filan sanıyormuşsun, ilah filan sandırmıyorlarmış. Direk iblis diye küfür ediyorlarmış sana... Sanki biraz akıllandı mı bu Ortadoğu milletleri...

Sağlam kaynaklardan aldığımız duyumlara göre Sam Amca ve yeğenleri oturmuş bir masada okey oynarken, Baydın Dayı, Trampa Dayı bir kaç yeğen daha, yeğenlerden birisi taş çalınca amcaları Sam ki kısaca biz Ona Sam Amca diyoruz, ''Ulan veletler dünyada ki bütün ülkelerin zenginliklerini doğal kaynaklarını zaten çalıyorsunuz bari burada okey oynarken taş çalmayın yahu!'' deyip olaya müdahale etmiştir. Bunu üzerine taş çalan yeğende ''Çok üsteledik ama ismini veremem dedi Sam Amca'' Ne yapalım haramilik kanımızda var önüne geçemiyoruz amcacığım, deyip noktayı koymuştur...

Sen yeşil yeşil dolarları 24 saat basmaya devam et... O yeşilliklerde solar bir gün. Bakalım bu yeşil nereye kadar yeşil kalacak. Belki de bir müddet sonra paranın rengini sarıya sonrada mora çevirip ''Ne de olsa mor da bir renktir.'' naraları atabilirsin...

Hayır anlamadığımda şu, sen yeğenlerini çok severdin, yeğenlerinde seni çok severdi, niye böyle birdenbire aranıza kara kediler girer oldu anlayabilene aşk olsun. Kim bilir ülke çok karışırsa bakarsın yurt dışındaki Sam Amca üstlerindeki bir dolu yeğenini de geri çağırabilirsin. O sevgili yeğenlerinde seni kurtarmak için koşa koşa gelirler amcamız darda diye... Böylelikle dünyada rahat bir nefes alır...

02 Şubat 2024 2-3 dakika 631 öyküsü var.
Yorumlar