...Sanmıştım Ki...

Sen gittiğinde sanmıştım ki;

Adalet Tanrıçası Dike söz isteyecek, Tanrılar meclisinden:
' Bu nasıl bir adaletsizliktir ki; önce ' seviyorum ' diyor. Yarına ait bir sürü vaatlerle süslüyor söylediği sözü. Sonra hiçbir şey olmamış, söylememiş gibi; dönüp arkasını gidiyor. Adalet istiyorum Tanrıların tanrısı Zeus' Diyecek.

Tanrılar arasında bir kaynaşma başlayacak. İtiraz sözleri ile bağrışacaklar: ' Olmaz öyle şey ', ' Hemen cezalandırılmalı ', ' Büyük haksızlık '.

İntikam tanrısı Ultio fırlayacak ayağa: ' Emredin yüce Zeus; hemen alayım intikamını bu gözü yaşlı, ölümlü kadının. Yaptıkları yanına kar kalmasın terk edip gidenin. ' diyecek.

Bir süre düşünecek Zeus. Sonra emredecek, gür sesiyle: ' Yer-gök birbirine girsin, gidemesin uzağa. Denizler kabarsın, yolunu kessin. Fırtınalar kopsun, başının üstünde. Gün ve gece yer değiştirsin, zamanını şaşırsın. Üzülsün, kahrolsun, pişman olsun bu kadını üzdüğü için.'

Deniz Tanrısı; Poseidon, Fırtına Tanrısı; Fornaks, Gök Tanrıçası; Uranos, Rüzgâr Tanrısı; Boreas hepsi bir ağızdan seslenecekler: ' Emrin olur yüce Zeus. '

Fırtınalar kopacak. Yer-gök birbirine karışacak. Ağaçlar sökülecek, yerlerinden.

Denizler kabaracak. Dalgalar, sahilleri vuracak. Tekneler savrulacak, sağa-sola.

Yağmurlar yağacak. Hatta dolu ya da kar, mevsimsiz. Sel olup akacak sular, caddelerden.

Gece-gündüz yer değiştirecek. Güneş doğacak, gecenin bir vakti. Ve ay çıkacak, günün ortasında.

Kuşlar, ötmeyecekler. Çiçekler, açmayacaklar.

Dünya duracak...

.../...

Bunların hiç biri olmadı tabi ki...

Ben de ölmedim, mahvolmadım.

Tam tersi.

Bir Bahar yaşıyorum ki; sorma gitsin...

Hatta bence, sorma da...

Anlatırsam...

Üzülürsün...

24 Mayıs 2010 1-2 dakika 17 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 14 yıl önce

    Tebrikler Eser hanım,yazılarınızı okumaya devam edeceğim.selamlar...