Sen mi Deli Biz mi Deli

Ülkemizin güzel ilçesinde bir şirin köyünde geçen bir öykü anlatayımbilirsinz her köyde bir mecnunu olur köyün neşesidir,bilirsiniz ya bunla dalga geçerler yada sevgi göstererirlerbuda bizim mecnunu biraz kızdırır.Hikayemize geçelimBizim mecnun her zaman ki gibi köy meydanında kendine göre eğlenirkenÖğlen vakti minareden ezan sesi duyar camiye bakar öyle ezan bitene kadar bekler Ahalinin camiye girip çıkanları selamlar,bunu her vakit yapardı,Ve bu durum imamın dikkatini çekerMecnunu yanına gider şöyle der mecnun sende camiye gelsene öyle dışardan bakmayla olmaz,hem caminin içinede çok seveceksin eminimtabi bizim mecnun yarımyamalak konuşmayla kafasını sallayıp hee hee dertabi mecnun güzel giyinmiş namaz saatini beklemeye başlamışEzan okunur okunmaz camiden içeri dalıp Arka tarafta beklemeye başlamışcemaat saf tutup tekbir alıncabizim mecnun hemen camiden çıkıp ormanın yolunu tutmuşormana geldiğinde bir kaç odun kesip köyün meydanına gelip namaz saatini beklemiş namaz vakti gelmiş çatmış mecnun kestiği odunları sırtına bağlayıp arka tarafta saf tutuptabi eğilip kalkınca sırtına bağladığı odunlar tek tek yere düşüp ses çıkarmışnamaz bitince imam mecnuna dönmüş sevecen sesle mecnun ne yaptın öyle odunları sırtına iyi bağlayamamışıncemaat sende şikayetçi oldu o odunları neden bağladın sırtına diye sormuşmecnun bakın nedemişİmam, imam içieri girdiğim zaman herkezin sırtında bir yük vardıkiminde evi ,kiminde arabası, kimin parası,kiminde tarlası bağı bahçesianası ,babası ,çoluk ,çocuğu İmam, imam seninde sırtında yük vardı ondan benim sırtım boş kalmasın diye ormandan odun bağladım sırtıma ne var bunda der İmama haklısın mecnun senmi deli bizmi . (selametle saygılar)

24 Eylül 2022 1-2 dakika 1 öyküsü var.
Beğenenler (2)
Yorumlar