Sert Düşmüşsünüz Yine Yengeciğim

Vah vah çok üzüldüm Dolores Yenge çok sert düşmüşsünüz yine... Hayır niye düşüyorsunuz böyle de sık sık, onu da anlayabilmiş değilim vallahi de billahi... İllaki siz farkında olmadan birileri size çelme takıyor, iyiliğinizi de istemiyor, çok ayıp ama çok ayıp...

Nereden mi duydum, biliyorum düştüğünüzü? Canım gazetelerin hepsinde var. Mirniyet, Hürniyet, Sabahın Aydınlığı, Akşamın Karanlığı, Postacı, Güneşin Sıcaklığı gibi bilumum gazeteler yazıyor. Gazeteler yazdığına göre de illaki vardır bir durumlar dedim Dolores Yenge ile ilgili. Kur yapamıyor muşsunuz artık kimselere, yaptınız mı kur farkları size giriyormuş, kapıdan, bacadan ya da başka bir yerlerinizden... Nasıl üzüldüm, nasıl bilseniz...

Sam Amca ile Tramp Dayı da her iki taraftan kolunuza girdiği halde nasıl düşüyorsunuz bilemedim. Dengesizsiniz demek ki... Ya da birilerinin ahı tutuyor sizi, nazar var üzerinizde... Bir kurşun döktürseniz diyeceğim ama, o da size fayda eder mi etmez mi onu da bilemedim. Siz kurşun dökmeyi çok seversiniz de döktürmeyi sever misiniz orası muamma...

Sizin o iki yakınınız, Sam Amca ile Tramp Dayınız da az çatlak değil... İkisi de dünyaya kan kusturdukları gibi, yiye yiye de ülkeleri sömüre sömüre de obezite oldular çıktılar... Ama sana diyeyim bunun sonu hiç iyi değil, görünen köy kılavuz istemez. Bir gün de çok yediklerinden çatım çatım çatlayabilirler tam orta yerlerinden...

Sevgili Dolores Yenge düştüğünüz zaman yerden kalkmanız da biraz zor oluyormuş. Sonra birilerinin de size pansuman yapması gerekiyor. Kanayan yerlerinizi tedavi etmeliler. Düşmez kalkmaz bir Allah demişler... Zamanında neler neler düşmedi ki siz mi düşmeyeceksiniz? Hem de o kadar gariplerin fakirlerin düşlerine kabus olarak girdiğiniz bu zamanlarda bile...

Sam Amca ile sevgili Dayınız Tramp durmadan sizin nüfusunuzu çoğaltma gayreti içinde olsa da eski havanız, eski şaşalı günleriniz artık geride kalıyor gibi... Şimdiye kadar hep yeşil olan renginiz de bundan sonra artık sarıya mı döner, yoksa simsiyah mı olur orasını artık siz düşünün... İnanın, size dualar eden o kadar çok insan var ki şu güzelim dünyada sayısını tahmin bile edemezsiniz Dolores Yengeciğim. Dua derken, beddua dan bahsediyorum bedduadan yanlış anlamayın...

25 Haziran 2019 2-3 dakika 624 öyküsü var.
Yorumlar