Sevdiğime Armağandır

Yokluğun zor be sevdiğim çok zor hem de inan hala alışamadım sensizliğe...sesin çınlıyor kulaklarımda...her nereye baksam gözlerin bakıyor gözlerimin içine...ellerim bomboş üşüyorum...bedenim buz gibi her gece sarılıp yatabileceğim kimse yok titriyorum soğuktan her gece...havalarda soğudu yağmur yağıyor her gün bakıyorum camdan öyle uzun uzun...aklıma yağmurdan sırılsıklam olduğumuz günler geliyor...sahildeyken nasılda saklanırdık kuytu köşelere üşümemek için...şimdi sensizim ya hani kaçmıyorum ıslanmamak için hiçbir yere yürüyorum koşuyorum ağladığım belli olmuyor o zaman...kimse bakmıyor bana dikkatlice bu kadın neden ağlıyor diye...bilmiyorlar ki cansızım canımın parçası uzağımda bu yüzden ağladığımı anlayamazlar zaten...sahilimize indiğimiz zaman nasılda sokardım ayaklarımı denize otururdum kıyıda...ucunda dururken kıyının arkamdan sessizce gelir itiyor gibi yapıp nasılda sarılırdın bana...o kadar çok arıyorum ki o günleri...sohbetlerimizi birbirimize yaptığımız şakaları şaşırırsın belki ama kavgalarımızı bile özledim...seninle olan herşey güzeldi be sevdiğim...her geçen günümüz mecaraydı bizim için...kıymetini mi bilemedik acaba o günlerin...keşke daha fazla durabilseydik yan yana...keşke daha çok sarılsaydın bana...korusaydın yağan yağmurdan...kavuştuğumuz zaman yine gider miyiz sahilimize bir tanem...o eski günlerde ki gibi sabahtan akşama kadar oturur muyuz...gideriz değil mi?...bilirim dayanamazsın kıramazsın beni...gittiğimiz zaman hiç kavga etmeyelim olur mu? Birbirimize sımsıkı sarılıp sabahı akşam edelim yeniden çıkaralım acısı ayrı geçirdiğimiz her günün...çok özledim seni bebeğim hem de çok...ben sabırla bekliyorum meraketme sakın...sensizlik kolay değil biliyorsun sende bunu ama dayanabiliyorum... bazen de nefret ediyorum sensizlikten doyamadım sana... yıllar geçmesine rağmen doyamadım sevgimize... yaşayamadık günlerimizi dolu dolu yeteri kadar mutlu da olamadık bence...hep engel çıktı sevdiğim...farkındasın sende...ama boyun eğmedik hiçbir şeye...herkese karşı çıkabildik...vazgeçmedik sevdamızdan vazgeçiremediler birbirimizden...herşey daha güzel olacak artık bebeğim...yaşayamadığımız mutlu günlerimizi yaşayacağız bundan sonra...özgürce hem de...bekliyorum seni sevdiğim...son nefesime kadar hem de...yemin olsun sana sevdiğim...senden başkası haram olsun bana...senin gelinin olamazsam...bir ömür boyu seninle yaşayamazsam Allah'ım gençliğimi alsın senin için giyemediğim gelinliğim kefenim olsun HERŞEYİM...

19 Ekim 2010 2-3 dakika 3 öyküsü var.
Yorumlar (1)
  • 13 yıl önce

    Melike hanım yazınızı okudum. Sizin öykünüzle hemen hemen aynı tarihlerde eklediğim CAN YAKICI BİR ÖYKÜ adlı bir öykü eklemiştim. Gerçekten sizin öykünüz can yakıcı bir öykü olmuş..Kutluyorum sizi. Selamlar