Sevdiğime ilk mektubum

Sevdigim diyorum sana cunku seni tek nefetse icime cektim,yarali yuregimin merhemi oldun...
Bu sana ilk mektubum ,bu sana ilk itirafim,,,,,,Yillardir yalnizliga sarilmis yasiyordum ki sen ciktin karsima,icimi tatli heyecan sardi,yuregim cirpiniyordu sen geldiginde,,bilmiyorum ama aklimdan hic cikmiyorsun CAN......Kendimi unuttum ben seni taniyali,gulusun,hayata bagliligin cezbetti beni,oysa ben hayata kusmustum yillardir..............Biliyormusun bu satirlar kalbimden dokuluyor,'icimdeki bu korku canimi acitiyo..............Sanki sana kavusmadan kaybedecekmisim gibi,nefesim daraliyo YAR ben sensiz yarini istemiyorum...................
SEven seveni anlar,sende beni anlayacakmisin acaba..................Gel gelinim ol diyecekmisin,
iki yarali yurek bir olup bu hayata meydan okuyacakmiyiz,kaderim olacakmisin?????????????
Icimdeki sorular canimi acitir acaba?Ne olur kapim calsa da sen gelsen,mektub yerine sana desem derdimi,,,,,,,,,,,dunya donup duruyo ve biz senle ayri ayri yerlerdeyiz..................
Delicesine sevdaliyim ben,varsinlar deli desinler,varsinlar yarali desinler umurumda degil ki!
Gulusun cennetim oldu,beni sana bagladi ,,,sana ilk mektubum bu,ne yazacagimi bilemedim,
sadece seni sevdigimi bil istedim,,,,gelsende gelemesende...

02 Haziran 2009 30-60sn 1 öyküsü var.
Beğenenler (3)
Yorumlar