Sevgiye Hasret Yaşamak, Sevmek ama Yüreginde Saklamak Nedir Bilirmisiniz. (3)

Yaklaşan nişan günü için hazırlıklar tamamlanırken sümbül kızın yüreği acı içerisinde burkuluyor bir şeylerin olmasını bekliyor tanımadığı şeklini şemalını bilmediği kendisini verdikleri delikanlıya ölsün diye beddua etmek geliyor içerisinden ama yapamıyor.çünkü öğlesine güzel yüreği var ki hiç kimseye kötü bir şey olsun istemez.herkes mutlu olsun hiç kimsenin ne acı çekmesini nede üzülmesini istemez.pırıl pırıl güneş gibi kocaman dünyayı kucaklayan bir yüreği var ama o yürek acı ile burkuluyor şimdi.bu arada akşam olmak üzere iken telefon acı, acı çaldı arayan yeni hısımlardı yarın saat 10 sularında orda olacağız diye haber veriyorlardı.
Ev halkı birden hareketlendi son hazırlılar gözden geçirildi evin dağınıklığı toplandı.Küçük çocuklar yatırıldı derbederin yatağında uyuyup uyumadığı kontrol edildi ve ana kız baş, başa kaldılar.küçük odada oturuyorlardı.bir süre ikisi de hiç konuşmadı sümbül kız annesini üzmemek için ağlamıyor göz yaşlarını yüreğine akıtıyor konuşmak istiyor sesi çıkmıyor boğazına bir şeyler düğümleniyordu.Oysa içinde volkanlar patlıyordu sümbül kızın
Haykırmak istiyordu anasına babasına ve tüm dünyaya ben sizin esiriniz değilim evladınızım üzerine kararlar verdiğiniz yaşam benim hayat benim ben yaşacağım o hayatı ve nasıl yaşayacağıma da ben karar vermeliyim yaşamımı kiminle paylaşmam gerekli benim özgür düşüncemin doğrultusunda olmalı.ben pazarda satışa çıkardığınız eşya yada hayvan değilim diye avaz, avaz bağırmak geliyordu içinden.Ama nafile ettiği feryadı bırakın dünyanın duymasını yanı başındaki anası duymadığı gibi kendisi bile duymuyordu.
Annesini yorgun yüzüne vaktinden erken çökmüş bedenine baktı uzun, uzun annesi de kendisi gibi değilmiydi sanki onu derbedere verirken soran mı olmuştu.Çeşmede kap yıkarken getirmiş kuru yemiş vermişti amcası hayırlı olsun kızım seni nişanladım demişti.öğle haberi olmuştu annesinin.Sümbül daldığı düşüncelerden annesinin adeta dikenli çalıya dönen ellerinin yüzünü okşarken canını acıtmasıyla kendine geldi.annesine sıkı, sıkı sarıldı.hıçkırmamak için kendisini zor tutuyordu. Anne kız bir süre öğle kaldılar ikisi de bir birine bir şeyler söylemeye korkuyordular.nihayet annesi hadi kınalı kuzum yatalım yarın ikimiz içinde zor bir gün olacak dedi.sümbül annesinden ayrılırken tekrar sarıldı.Ana seni çok seviyorum dedi hem de pek çok diye tekrarladı yüreğinden de hakkını helal et ana diye feryat ediyordu.Anasından zorlukla ayrıldı ocak başına gitti (mutfak) oradaki ecza dolabını açtı ebesinin iki kutu aspirinini aldı hapları tek tek,avucuna boşaltı sonrada hepsini bir ağzına attı maşrapaya doldurduğu ılık suyu da üzerine içti aklından da ebem benim öldüğüme değil de aspirinlerine üzülecek diye geçirdi.sonrada gelip en küçük kardeşi Ertuğrul'un koynuna girip kardeşine Sevgi ile sarıldı .(DEVAMI GELECEK BÖLÜMDE)

14 Mayıs 2009 2-3 dakika 17 öyküsü var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (1)
  • 😭😭😭 uzun zamandır böylesi okumadı bu yürek.keleminize yüreğinize sağlık..