Sizde de Oluyor mu Hiç

Rüzgar akşamın karanlığın da pencerenizin camını okşadığı , Sanki bir şeyler dercesine.Uzaklardan bir koku getirmişcesine giriyor mu içeri ? Ben geceyi severim mesela Adım gibi çok görmüşümdür Geceyle Şafakları.Sanki gece limanım gibi , demirlerim kendimi ona o dinler beni her daim sessizce.Nelere şahit oldu ki bende hemde nelere. En büyük sırdaşımdır mesela Kalemim , beyaz sayfaları süslerim kendimce kimi zaman bir resim , kimi zaman ise de şiirlerim.Anlatamadığım ne varsa dökerim için için her şeyi.Yanım da eşlik eder bir bardak demli çayım , sigaramın dumanı bir ayrı tüter sebepsizce.Dalarım maziye , yaşanmışlara güzelliklere , unutamadığım iç çektikçe içimi acıdan günlere.İşte o zaman daha derinden yazarım Kalemim keskin olur Cümlelerim daha bir anlamlı.

Siz de de oluyor mu hiç böyle ? Siz nasıl rahatlatıyorsunuz gönlünüzü ?

Çevrem deki herkes alışmıştır mesela Takılmalarıma , Sevdiğim her insana takılırım , Güldürürüm onlar güldüğünde onlarla mutlu olurum mesela.Hiç istemem üzgün olmasın kimse.Tabiki hepizimizin için de taşıdığı bir çok sorun , sıkıntılar var elbet.Ama hayat üzülecek kadar yüzümüzden gülüşümü düşürecek kadar uzun değil bence.Ne olursa olsun yüzümüzden gülüşümüzü , eksik etmemeliyiz.Kendimiz için başaramıyorsak bile Sevdiklerimiz için başarmaya çalışmalıyız.Unutmamalıyız bilmesek de gülüşümüzü arayan gözler vardır sevdiklerimizin içinde işte onlar için bunu başarmalıyız.Uzun uzun yazıyorum bugün kalemimin ucu açıldı sivrildi iyice :) Ha bu arada çoğu zaman bu söylediklerimi başarıyorum ben ama bu hiç mutsuz olmadığım anlamına gelmesin Bazen öyle açıyor ki içim ben bile benliğimde kaybolup gidiyorum.İşte o zaman kimse görmesin diye çekiliyorum köşeme Demir attığım Geceyle yazıyorum böyle sessiz sebepsizce.

27.02.2017 23.06

09 Mart 2017 1-2 dakika 1 öyküsü var.
Yorumlar