Soğuk Güzeli

Yine o acı.
Tüm bedenimden dikenler geçiyormuş gibi hissettiğimden.
Ayak parmak uçlarımdan daha yüksek dozda ve daha sancılı hissettiğim,tüm vucuduma yayılan tel örgülerden.
Yine yeni bir depresyondan çıktığım günde,mutlu olmayı hedeflediğim saatteyim.
Böyle olduğumda kendime zarar vermeden rahatlayamıyorum. Ağlamak da çözüm olmuyor. Hoş zaten başaramadıklarımdan birisi de ağlamak ya.

Tüm isteklerimi istemediğim,sadece ihtiyaçlarımın karşılandığını hayal etmek dahi zor. ?'diğerleri'' gibi olmak değil istediğim. Sadece kendim olmam için rahat bırakılmak düşlediğim. . .

- Anneeeeee
- Ne var!
- Hiç,tamam.

Oysa O'na sevdiğimi söyleyecektim.
O'nu sevdiğimi hiç hissetmemişken hemde.
Biz birbirimize uzak büyüdük,aynı evdeyken. Sözlerimizin dikkate alınmadığı ve hayallerimizin öneminin olmadığı ?Biri' ile birlikteydik çünki.
Ahh! Şu yazı yazarken ellerimi indirince kanımın parmaklarıma doğru akışı ve damarlarımın genişlemesi,onu yoğun hissetmenin verdiği acı.
Vucudumu hissetmem iyi değil. Çünkü;nereme nasıl zarar vereceğimi çok iyi biliyorum.

- Abla.
- Hı,ne neee?!
- Yok,önemsiz unut gitsin.

?Biri' n den çok nefret ediyorum. Ben nefret duygusunu ?Biri'n den tattım. İlk ?Biri'n den nefret ettim.
İstediğim sadece yalnızlıktı. ?Bu' değil.
Yine kendimi kesmek istiyorum. İlk önce parmaklarımı ve ellerimi yok etmek amacım. Çünki kanımın akışı ve kalemi tutan parmak uçlarımda hissettiğim taze kanlı et,bana acı veren.
Sanki derim yokmuş da ben yapış yapış etimle yazı yazıyorum.
Parmaklarımı kesmeliyim.
Sonra ayaklarımı,ama önce sağ kol damarımı,çok şişti şuan.
Onu kesmeliyim.
Şimdi ayaklarımı. Tam bilekten. Bu huylanmam gidene kadar..
Daha doğrusu acım.

İstediğim sadece ?Biri'n den uzak kalmaktı. ?Bu' değil.
Acıktım. ?Biri'nin kanı ile doymayacak kadar dahi nefret ediyorum O'ndan. Oysa çok kolay ve ezik bir av.
Neden insanlar ?Ben' gibilerin varlığına inanmazlar ki. Zavallılar. Tartışması yapıldığına göre ?var' ız.
Masumlara kıyamadığımdan,zalimlerden de nefret ettiğimden aç kalacağım yine. Yine kendimle doymalıyım.
İstediğim sadece müzikti. Sadece dans. Sadece spor. İstediğim sadece yalnızlıktı;sadece aileden ve aile kavramından uzak durmaktı. Çünkü biz birbirimize uzak büyüdük,aynı evin içerisinde. Alışkın da değilim o nedenle.
Mutlu olmak nasıl bir duygu acaba.? Hep merak etmişimdir. Hiç yaşadım ben de. Acizim gülmeye. ?Hiç'liğe ayarlanmışım.
Ama ?Aşk'ı biliyorum. Gece ile sevişiyoruz ve gündüz ile düşman. Kar,yağmur,fırtana dostlarım. Güneş ve çiçekler ise düşman. Kış güzeliyim ben. Soğuk güzeli.
Soğuğa sığınıyorum. Saklanıyorum kışta.
İstediğim sadece yalnızlıktı;Gece'ye çıkmak,sadece üşümek. İstediğim sadece yalnızlıktı.'Bu' değil. Şimdi kafamı kopartmalıyım. Ama bu çözüm değil ki,yeniden oluşacağım. İstediğim sadece ölümdü,sadece ?Ceza'mı çekmek ve kurtulmak. İstediğim sadece yalnızlıktı.'Bu' değil.
Zavallılar...
Yapabileceklerimi bilmiyor ve öğrenmiyorlar. Oysa ben onlar'ı uçurabilirim paranın üzerinde.
İstediğim sadece yalnızlıktı;sadece huzur.
Aç kalabilirim. Hiçbir zaman kendimi tatmin etmemeye de varım. Ama sadece yalnızlık,istediğim sadece yalnızlıktı.'Bu' değil.
?
?
Evet,bu?
Bu; sadece ÖYLESİNE,'Biri'nin düşünceleriyle nefes almak. Sadece o var ve sadece, SADECE...

22 Ekim 2014 3-4 dakika 9 öyküsü var.
Yorumlar