Sol Yanım


Allah kimsenin ağız tadını bozmasın bunu dişleriniz ağrıdığı veya dişinizi çektirdiğinizde çok iyi anlıyorsunuz.Diş deyip sakın geçmeyin,bütün hayatınızı olumsuz yönde etkiliyor,aklınız hep orda olup başka şey düşünemiyorsunuz,eskisi gibi beslenemediğiniz için kilo kaybı yaşıyorsunuz hem de tansiyon ve şeker hastalığınız varsa hapı yuttunuz.Ayrıca ağız yapınız değiştiği gibi konuşma biçiminiz de değişiyor bazen konuşurken komik duruma düşüyorsunuz çocuklar gibi.


Yaklaşık iki aydır diş tedavisi görüyorum ve her hafta randevum var,gözüm kapalı gidip geleceğim neredeyse, çekimler bitti, kimisine dolgu yaptı kimisine kanal, sırada kaplama var üst çeneye ama bir türlü denk gelmiyor,ölçü ala ala da bir hal oldu.Diş hekiminden mi protezi yapan teknisyenden mi bilemedim bu da benim şanssızlığım galiba.


"Sol yanında bir boşluk var orası kapanmıyor."dedi doktor hanım, geçen gün gittiğimde.


Evet sayın hocam,o sol yanımda öyle bir boşluk var ki ne protezlerin ne de metallerin kapatması mümkün değil.Geceleyin başınızı yastığa koyduğunuzda sol yanınız,derinden derinden sızlar mı sizin,benim sızlar.Kapanmaz o boşluk;babasızlıktan,pişmanlıklardan ve yalnızlıktan...

30 Ağustos 2023 1-2 dakika 411 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar