Spor İlahları Olağanüstü Toplantısı

Spor İlahlarının 1856,5 uncu olağanüstü toplantısını açmak üzere babailah, ilahların sultanı Futbol İlahı Futes'i kürsüye çağırdılar. Futes Spor ilahlarının atası gibi birşeydi, hatta birşey kelimesi bile buraya fazlaydı; niye koyduk ki?Yani Başilah diyelim ya da ne sayarsanız sayın artık. Futes kürsüye geldikten sonra öhö öhö ve de yine öhö diyerek bir iki öksürdü aksırdı, tıksırdı, hatta osurdu, sazı aldı eline başladı uzun uzuuuun konuşmaya. ''Sevgili ilah arkadaşlarım, can yoldaşlarım, kardeşlerim, bacılarım ve de sarı gacılarım. Bizler spor ilahları artık bundan sonra hiç bir müsabakaya karışmama kararı alalım derim bence, ne dersiniz bunu bir masaya yatıralım''







Bu kelimeler Futes'in ağzından çıktıktan sonra, diğer ilahlarda bir huzursuzluk, bir homurdanmadır başladı. Hiç böyle bir çıkışı beklemiyorlardı Babailah Futes'den. Hemen lafa Basketbol ilahı Bastes girdi, Futes'e hiddetle dönerek''Sayın pek muhterem ana ya da baba veya baş ilahım ya da herneyse nasıl hitap edeyim sana, bu konuştuğun şeyler, yenilir yutulur cinsten değil, biz spor ilahları olmasak, sporcuların hali ne olur? Değil mi ama? Daha konuşmasını bitirmemişti ki, Atletizm ilahlarından biri olan Cirit İlahı devreye girdi. Futes'e biraz da hiddet ile bakarak''Saygıdeğer Futes amirim mirim ve hatta canımdan kanımdan karımdan çok sevdiğim baş ilahım, bizler sporculara yardım etmezsek ilahları olarak rekor filan da kıramazlar, hatta hiç bir dünya rekorunu egale dahi edemezler, rekorların yanına bile yaklaşamazlar, yani kısacası biz olmadan bir b... yiyemezler. Bunların hepsi bizim sayemizde olmuyor mu sayın Futes?''







O sırada bir köşede Futes'in konuşmasını dinlemeyip, dalga geçmekte ve sohbet etmekte olan Normal Tenis İlahı Tenos ile, Masa Tenisi İlahı Mastenos, masa tenisindeki son gelişmeleri ve bu yıl yapılacak Dünya ve Avrupa şampiyonalarında Masa Tenisi ve Tenis İlahları olaraktan, kimlere yardım yapacaklarını, kimlerin ayaklarını da kaydıracaklarını tartışıyorlardı...







Bir diğer köşede Jimnastik İlahlarından Kulplu Beygir İlahı, Halka İlahı ve Atlama Beygiri İlahı'da üçlü bir grup oluşturmuş aralarında tartışıyorlardı. Kulplu Beygir İlahı''Birader kulpumuz tamamda, şu ismimizden beygir lafını kaldırsınlar artık, Ana İlah Futes'e söyleyeyimde bir ara bunu yapsın'' O arada Halka İlahı lafa girdi''Aynen bilader ben de ismimden hiç ama hiç memnun değilim şahsen, bir kere halkanın argoda ne anlama geldiğini hepiniz biliyorsunuz, en kısa zamanda halka ilahlığından istifa edeceğim bu gidişle, yada Futes adımı değiştiriversin bi zahmet''Atlama Beygiri İlahı'da, Kulplu Beygir İlahı'na dönerek''Senin adından beygir kelimesi kalkarsa ben de benimkinden kaldıttırırım şerefsizim Futes'e söyleyip''







Bu arada Futes'in konuşmaları kürsüde bütün hızıyla devam etmektedir. Konuşurken düşüncelere de dalmaktadır ara ara. Tamam diyordur içinden kendi kendine, laflarını sürdürür.''Spor İlahlığı buraya kadarmış. bundan sonra amatör sporcularda, profosyenel sporcularda bizden birşey beklemesin arkadaşlar Spor İlahlığı müessesesini hep beraber lağv ediyoruz. Kazandılar mı kendileri kazandı oluyor, kaybettiler mi, yok Futbol İlahları izin vermedi, yok Basketbol İlahları müsade etmedi, Ciriti tam yüzellimetreye atıyordum Cirit İlahları engel oldu, suçu hep bizim üstümüze atıyor bu insanoğulları. Zaten birde bunların Dünya çapında bir Devlet Başkanları var Mustafa Kemal Atatürk diye o da''Ben sporcunun zeki, çevik, ahlaklısını severim''demiş zamanında. Bizlerden Spor İlahlarından birşey bekleyenlerini hiç kaale bile almamış...

30 Mayıs 2011 3-4 dakika 636 öyküsü var.
Yorumlar