Tatil Bitti

Oğuz okuduğu memleketine gitmek için yolcu otobüsüne bindi. İki ay tatil yapmış, dinlenmişti. Artık tekrar çalışmaya başlamalıydı. Bir an önce şu küçük ilçeden kurtulmalıydı. Otobüsün camından dışarıyı seyrederken, bir yandan da, arkadaşına bıraktığı eşyaları almayı planlıyor, kendine yeni bir ev tutmak istiyordu. Bir an önce gideceği yere varıp, işlerini halletmek için can atıyordu. Bu düşünceler içindeyken, sonra bir ara kafasını yan tarafa çevirdi. O da ne! Yan taraftaki koltukta harika bir kadın yarı çıplak uyuyordu. Yarı çıplak derken, gögüslerinin yarısı meydanda, ayağındaki mini eteği iyice sıyrılmış, neredeyse, yarı çıplak gibiydi. "Aman Tanrım! Şu güzelliğe bak" diye mırıldandı. Kadın o ara elindeki mendilini yere düşürdü. Oğuz hemen eğildi. Yerden mendili aldı. Kadının koltuğunun yanına oturdu. Oturunca kadın, başını onun omuzuna dayadı. Hala uyuyordu. Kadının ona yaslanması, nefesin hissetmesi Oğuz'u allak bullak etmişti. Elleriyle gögüslerine dokunmak istedi bir an cesaret edemedi. Sonra bacağına dokunmaya çalışırken, yan taraftan biri geçti, korkup vazgeçti.Tekrar ellerini kadının gögüslerine götürecekti ki, otobüs yolcu indirmek için durdu, yine dokunamadı. Oğuz'un her tarafı alev alev yanıyordu! 'Böyle güzel bir kadın neden yalnız yolculuk eder ki!' diye düşünüyordu. Hafifçe elini onun omzuna doğru koydu. Bir bakıma onu koruma güdüsüydü bu davranışı.
Bir süre gittiler. O ara Oğuz'un da içi geçmiş uyumuş kalmıştı. Kadın hala onun omzunda uyumaya devam ediyordu. Her tarafı tutulmuştu. Kafası allak bullak olmuştu. Sanırım uyuduğunda bir de rüya görmüştü. Rüyasında o kızı kovalıyor, bir türlü yakalayamıyordu. Rüyasını düşünürken, şoför geldiği yeri anons etti. Şoförün sesiyle kendine gelen Oğuz, istemeye istemeye kadının yanından kalkıp otobüsten aşağıya indi. Otobüsten indikten bir süre sonra eli cebine gitti, cüzdanını aradı ama cüzdan yerinde yoktu! Diğer ceplerine, çantasına tekrar tekrar baktı ama cüzdan yoktu! Hızlıdan geri döndü, geldiği otobüsü aradı ama o otobüste yoktu. Hangi firmaydı? Biletini aradı; bileti de cüzdanında kalmıştı. Çok acil binmişti. Bir kişilik yerimiz var deyip, neredeyse, yaka paça otobüse bindirmişlerdi onu. Bir banka oturdu. Sakin sakin düşünmeliydi. Önce hangi firma olduğunu hatırlamaya çalıştı. Yerinden kalktı. Otobüs firmalarının olduğu alana gidip firmaları incelemeye başladı. Sonunda geldiği otobüs firmasını hatırlayıp, onlara durumunu anlattı. Sordular, soruşturdular ama nafile!
Cüzdan yoktu ortada.
O yarı çıplak güzel kadın da yoktu ortada.
Oğuz kalakalmıştı ortada.

20 Kasım 2017 2-3 dakika 92 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar