Tatile Geldim

Tatile geldim,mutluyum. Sabah erkenden denize girdik oğlumla. Oğlumla tatil yaptığım için çok mutluyum. Oğlum da, yıllardır tatil yapmamıştı. Onun adına hepimiz mutluyuz. Kimler mi mutlu? Ablam, eşim, diğer oğlum, zihinsel engelli kardeşim Zehra, hatta eniştem bile memnun.
-Gelsin kalsın tabi çocuk. Efendi bir çocuk o.
şeklinde konuşuyor.
Deniz sabahları çok güzel, tertemiz. Bütün deniz kollarını bana açmış. Sanki beni bekliyordu.
-Nerelerdeydin ne zamandır? Neden gelmedin mi dedi.
Yok daha neler, iyice abarttın.
iki gün her şer gayet iyiydi. Üçüncü gün bende bir ateş, bir sıtmalanma. Bir yanıyorum, bir donuyorum.
-Yaaa! Bu ne şimdi. Ben ki her zaman tatile gidemem. iki senede, üç senede akrabalarımın yazlıklarına alırım çocuklarımı, kız kardeşimi giderim. Bir otelde tatil yapacak imkanım olmadı.Eşimle yeni evliyken, bir kere bir otelde tatil yapmıştık. O tatil de, çok güzeldi. Neden hasta oldum ben şimdi. Ceza mı bu bana. Kız kardeşimi ablama bırakıp biraz oğlumla gönlümce takılacaktım. Ablam halime üzülüyor. Bir an önce iyileşeyim diye yakındaki sağlık ocağına gittim. İlaçlarımı fazla fazla alıyorum. Bana mısın demiyor. Hastalık gitmiyor.
Nazar mı değdi?
-Ben ne zaman istersem o zaman giderim. Uğraşma boşuna diyerek sırıtıyor karşıma geçmiş hastalık. İlaçları fazla alırsan kusturum seni.
Kusuyorum. İştahım gitti. Elim ayağım kırılıyor. Bir yanıyorum, bir donuyorum.
Burada her şey çok güzel. Ablam bize gözü gibi bakıyor. Her yer mis gibi çiçek kokuyor. Meyve ağaçları,kocaman kaktüs ağaçlar. Deniz harika. Ama ben hastayım.
Ramazanda oruç tutmadım, tatile geldiğim için ceza mı bu? Ben eksik oruçlarımı daha sonra tutarım her zaman.
Ben gidince hasta olmasam bari psikolojisiyle geldiğim için mi, hastayım şimdi ben. Korktuğum başıma mı geldi?
Nazara mı geldim? Oysa oğlumla beraber, gezip tadını çıkaracaktık. Burada herşey çok güzel.
Ama ben hastayım!

02 Temmuz 2016 1-2 dakika 92 öyküsü var.
Yorumlar